mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Noen andre som kjenner heftige "stikninger" nederst i bekkenet/øverst i skjeden sånn ca..? Og vet hva det er..? Er 36+2 idag så håper det er et modningstegn eller noe sånn..
zaaaaa *på overtid* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 eg er i veke 31 og har kjent det stikker ei stund no... det er rett og slett trykk mot livmorhalsen. Eg pleier og ta det som eit tegn på at eg skal ta det litt med ro, sette meg i 10 min. Men for all del, det var det første tegnet på at fødselen var i gang forrige svangerskap;)
gladilivet Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 hei du jeg har fått beskjed om at det er tegn på at hodet er på vei nedover i bekkenet :-)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 d trenger ikke å være hodet så kommer ned ..min ligger i sete å han beveger seg veldig fritt her inne ..jeg har hatt de stikkningene siden uke 33-34 ca..men d kan enten være tegn på modnig eller at babyen treffer nerver så går ned over i underlivet.. jeg er nå i uke 39 å stikkningene er bare blitt heftigere..å når en er komt så langt så er d visst et godt tegn på modning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå