Alba44 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg syns Reima er best, fordi jeg ikke har prøvd Troll :-D
Minnie Mom Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Troll. Avtagbar ullfor som gjør at man har både høst-, vinter og vårdress i ett. Samt ulldress som kan brukes under regntøyet. Snurping i livet som gjør at man kan kjøpe dressen stor, men allikevel få den til å passe. Har kun gode erfaringer med Troll (har ikke prøvd Reima og ser heller ingen grunn til å gjøre det) Vi har forøvrig alltid hatt ulldressen løs slik at bhg kan ta den på om nødvendig. Argumentet mot Troll om at dressen er vanskelig å få på med ullforet faller derfor bort for vår del... )
Elletuppa Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 bruker bare reima så det er bare det æ kan si noe om, grunnen er passform, vanntetthet, detaljer og barnets bevegelighet i dressen.
Synnøve_Solbakken Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Veldig fornøyd med Reima, aldri prøvd Troll. Har en litt utolmodig gutt, og Reima er lett å kle på. Han er alltid tørr og varm i den. Blir Reima i år også Bryr meg ikke så veldig om alt-i-ett-dress, lillebror arver, så helt ok å ha både vinterdress og vår/høstdress. Lykke til med valget
Mom2Two Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Har prøvd begge, og synes ikke Troll når Reima til knærne en gang.. Reima er mye lettere å bevege seg i, lettere å ta av og på, tørker fortere og holder bedre på de aller kaldeste dagene.
~sjiraff~ Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Har prøvd begge, og de er begge gode dresser.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Datteren vår har bare hatt reima og er storfornøyd:) Synes den er genial siden den er så "tynn" og lett. Enkel å ta av og på, og holder henne både varm og tørr. Synes det er upraktisk med avtagbart fôr inni, så det ønsker jeg ikke (hadde det i en dress hun fikk da hun var liten). Bruker heller ull- eller fleece-dresser hun kan bruke utenpå klærne hvis det er veldig kaldt. =)
Nillo Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Jobbar i barnehage, og har derfor erfaring med begge dressane. Heier på reima, mykje lettare å ta på for ungane, lett å gå med og og varm og deilig dress Troll er nok sikkert god dei og , men syns det blir veldig klumpete å ha fleire lag inni ullforet, når det er nødvendig. Høyres kanskje godt å varmt med ullfòr, men reimadressen er mykje lunare syns eg. Kjem kanskje an på kor varmblodig barnet ditt er..... Har b.a brukt reima til mine, og det er heilt klart ungane sin favorittdress også!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Reima uten tvil. Har hatt reima i mange sesonger. Og troll i en. Var ikke fornøyd med troll.. den var veldig tung, hang liksom på jenta følte jeg. Tok evighetens tid og litt mer når jeg hadde vasket den, ville aldri bli tørr. Og når det regnet følte jeg den ble enda tyngre om mulig. Fikk en rift i armen på denne. Har fakstisk aldri ødelagt en reima dress. kan jo være tilfeldig men litt merkelig var det jo.. I år har jeg bestemt meg for å prøve reflex da..
twoboys & a girl Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 reima spesielt til de helt minste for de er mykere i stoffet slik at barna har større bevegelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå