Gå til innhold

Hva gjør man på termindagen?


Snart_mamma_85

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er noe fasitsvar her, men er nyskjerrig på å høre hva dere som har gått over har gjort. Selv har jeg termin på lørdag. Jeg vet at kun 3 % føder på terminen, men føler likevel at jeg ikke burde planlegge altfor mye.

Hva tenker dere andre om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin den 19. og er i dag 3 dager på overtid..... Jeg føler ikke jeg gjør noe anderledes nå enn jeg gjorde før termin. Tenker jo kanskje litt mer på at vannet kan gå på en offentlig plass, men samtidig er jeg så rastløs at jeg orker ikke bare sitte hjemme og vente heller.

 

Begge mine to forrige barn har kommet ca 2uker før termin, så jeg har i grunnen vært klar veldig lenge denne gangen. Skulle det skje noe når jeg er ute, har jeg lagt en liten pose med skift i bilen..... Ellers er bag, toalettveske ++ og alt annet man måtte trenge på sykehuset klappet og klart i ganga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør man.. Man føder! Hadde belaget meg på å gå 2 uker over som forrige gang, men sannelig kom lillegutt presis på termindato. Litt gøy å være en av de 6 prosentene (leste dt i boka fra legen). Så ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...