mammaen til 2+1 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg har en liten guttebeiby i magen!! =) 3D bilde ligger på profilen dersom noen vil kikke.. =)
3barntettitett Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 stilig bilde :-) veldig fin gutt:-) var du privat eller på sykehus?
mammaen til 2+1 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Var privat i dag, hos mama stork i stavanger. Var der mest slik at storesøster og pappa skulle få se babyen. Men fikk jo vite kjønnet og masse fine bilder.. i kjempebonus1!!! =)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Gratulerer så mye med gutten i magen ) Masse lykke til!
ariel 78 Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Gratulerer med gutten:) Jeg venter ogå gutt,nr 3:)
mammaen til 2+1 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Jah det e litt stas.. e veldig stolt av å kunnne gi samboer en sønn. Han har en datter fra tidligere. Selv om det ikke har noe å bety, har han innrømmet at det er litt stas med gutt nå siden han har ei jente fra før.
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Åååh,din heldiggris:) Så fine bilder! Jeg var også på ultralyd på privat klinikk i uke 16(på mandag) og der var det jammen meg en liten prins der også Men de anbefalte meg å ikke ta 3d da dette var for tidlig. De mente bildene var grusomme fra disse ukene og at det var mye bedre med 2d.... Ble litt skuffet over hvor lite vi fikk sett liksom,og ihvertfall nå når jeg ser hvor fine dine bilder var! Da blir det garantert en 3d på meg i noen og tjuende uke! Lykke til med pjokken:)
mammaen til 2+1 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2008 Vi var privat vi også... men spurte ikke etter 3D... Men er glad vi fikk der. Men det er klart di aller fineste bildene får du i uke 23 fikk jeg beskjed om. Men Er kjempefornøyd med de jeg har fått.. Babyen blir liksom litt mer ekte... på en måte.. Ganske prøtt og. =) Kjempeforandring fra de vanlige profilbildene i 2D hvertfall.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå