Gå til innhold

Hurra! Jeg har EL!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt cb-digital el-test i noen dager nå, og i dag var den positiv! :-) Da er i ihvertfall det i orden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med prøvingen :-) Hopp i høyet :-)

Skrevet

woho. så moro. ta er vi to da jo :-) masse masse lykke til!! :-)

Skrevet

Vil det da si at du HAR det nå, eller at den kommer i de nærmeste timene? Syns det er vanskelig jeg og vite...

Jeg tok test i går og den viste to krafige streker. Men i dag er det en svakere strek. Vil det si at el er over?

Skrevet

Det vil si at egget ditt har løsnet, da du hadde to krafige streker var det ca 12-36 timer til egget skulle løsne...... jeg hadde i dag!!!

Skrevet

Hei rina!! Skjønner hva du mener! Jeg hadde pos test fredag for en uke siden, første gang jeg testet etter 15 år med p-piller. Veldig godt å vite at hormonene fungerer ihvertfall! Jeg er også 77-modell som du sikkert ser. Har du barn fra før?

Skrevet

Hei du!

Nei, jeg har ingen barn fra før.

Skrevet

Godt å se at vi er flere som har bikket 30 som prøver for første gang :-) Lykke til! Håper det sitter denne gangen!

Skrevet

Hiver meg på denne jeg... HURRA.. endelig!!! Har testet i lange tider, og endelig en positiv cb digital. Men så var det det med å hoppe i det berømte høyet.. Vet ikke om vi klarer å få det til i dag.. Men det må vi vel gjøre alt vi kan for å få til... Er forresten 77 modell, jeg også:)

Skrevet

Velkommen med i 77-gjengen :-)

Skrevet

Så godt at det er flere enn meg som er 'trege' :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...