Trultetryne Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har tatt cb-digital el-test i noen dager nå, og i dag var den positiv! :-) Da er i ihvertfall det i orden...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Lykke til med prøvingen :-) Hopp i høyet :-)
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 woho. så moro. ta er vi to da jo :-) masse masse lykke til!! :-)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Vil det da si at du HAR det nå, eller at den kommer i de nærmeste timene? Syns det er vanskelig jeg og vite... Jeg tok test i går og den viste to krafige streker. Men i dag er det en svakere strek. Vil det si at el er over?
Elviraen Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Det vil si at egget ditt har løsnet, da du hadde to krafige streker var det ca 12-36 timer til egget skulle løsne...... jeg hadde i dag!!!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hei rina!! Skjønner hva du mener! Jeg hadde pos test fredag for en uke siden, første gang jeg testet etter 15 år med p-piller. Veldig godt å vite at hormonene fungerer ihvertfall! Jeg er også 77-modell som du sikkert ser. Har du barn fra før?
Trultetryne Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Hei du! Nei, jeg har ingen barn fra før.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Godt å se at vi er flere som har bikket 30 som prøver for første gang :-) Lykke til! Håper det sitter denne gangen!
Mikkemafian Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Hiver meg på denne jeg... HURRA.. endelig!!! Har testet i lange tider, og endelig en positiv cb digital. Men så var det det med å hoppe i det berømte høyet.. Vet ikke om vi klarer å få det til i dag.. Men det må vi vel gjøre alt vi kan for å få til... Er forresten 77 modell, jeg også
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Velkommen med i 77-gjengen :-)
Trultetryne Skrevet 22. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2008 Så godt at det er flere enn meg som er 'trege' :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå