student23 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hei Jeg har hatt mensmurringer som et av de tydeligste symptomene helt siden festeperioden (uke 3). Men de er der hele tiden, og til tider er det skikkelig ubehagelig. Ikke at smertene blir større, men når jeg blir trøtt føles det verre. Noen som har eller har hatt det lignende? Kommer det til å gi seg snart, eller har jeg bare en livmor som liker veldig godt å gi beskjed om at den strekker på seg?? Jeg er forresten ca 7+3...
LilleSolaMi<3 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 kanskje kroppen din er veldig var på sånne ting? så du merker veldig godt når noe skjer? jeg hadde konstante murringer til å begynne med, men de har gått mer gradvis over og nå er det sjeldent jeg merker noe annet enn stikkinger! er 9+4 idag! men alt er så forskjellig fra person til person,så finns ingen fasit over hva som er mer riktig!
student23 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 Takker for svar Ja, jeg er vel bare ekstra var, og skal jo være glad for det nå om morgenen går det jo veldig fint da, våken og uthvilt
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 på meg så har det hvertfall blitt værre jo lengre ut på dagen man kommer,så tror nok dette er helt normalt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå