Gå til innhold

Bruker dere stellebord ennå?


frøydis m/ 4

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er kjekt å legge han på stellebordet når vi skal skifte, så blir det riktig arbeidshøyde. Men nå er det sprelling, snuing, og kravling med en gang jeg får løsnet bleia, så det er rett og slett enklere å bare bruke et håndkle på gulvet.

 

Regner nesten med at han blir mer samarbeidsvillig igjen om ei stund, så jeg tror stellebordet fortsatt får lov å stå på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi gjør litt både og, har løs stellematte på en kommode, så vi flytter den ned på gulvet når vi trenger det,

samtidig er det veldig greit med arbeidshøyden man får av stellebordet, ja!

pleier å gå greit hvis jeg bestikker henne med en leke hun er ekstra glad i, så ligger hun stille en liten stund også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør også som line_n & sara - har stellematten løst oppå stellekommoden og tar den ned på gulvet ved behov. Men snuppa begynner å bli i overkant sprelsk nå, selv med leke i hånda, så det er mulig vi tar stellekommoden ut av badet snart - delvis pga. plassmangel også. Har uansett ikke plass til alle klærne hennes i den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappan holdt på å miste den lille turbo jenta ned fra stellebordet her om dagen, klarte såvidt å gripe tak i foten så uhellet uteble (takkogpris).

Så nå slutter vi med stellebordet, ikke vits i å ta unødvendige kjangser fant vi ut.

Litt vedmodig at de blir så fort store synes jeg, men hver alder har sin sjarm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun liker seg fremdeles stort sett godt på stellebordet, hun kan ligge å se å seg på seg selv i speilet, og det er toppers... :) Men enkelte ganger skal hun bare rundt, så da blir det påkledning på teppet i stuen. Hun synes fremdeles at tottelottene er kjempedeilige av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...