Gummelillan Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Vi holder på å stelle i stand til 4 årsdag for mellomste lille prinsesse. Har sendt ut flotte prinsessinnbydelser og planlagt fest i ukesvis. I dag skulle vi kjøpe inn litt kakelys, muffinsformer og annet stæsj. Og hva faller da frøkna pladask for...? Jo, i barnehagen i morgen stiller hun med grønn fotballkake med mål, sure skrikerunger som spillere og flotte fotballys... Og på søndag når dagen virkelig er har mor fått instrukser om at gjengen må bli ønsket velkommen til bilbanekake!!!!! He, he ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hahahahaha herlig herlig herlig!!! Go mellomste prinsesse/fotballjente:-) Håper hun får en knæsj dag i barnehagen imorgen, hvilket hun HELT SIKKERT gjør!!! Hihihihi...........kult:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Mamma trodde hun hadde en prinsesse, så feil kan man ta..... Bare vent om noen år er hun kanskje på landslaget i fotball, eller kjører dragracing:o)) Men det er jo kult da, at en prinsesse har med fotballkake. Jeg lurer litt på hvordan man baker bilbanekake, for jeg har jo to bilgutter:o)
frøydis m/ 4 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Herlig når de får velge selv! Høres ut som ei tøff lita jente. Jeg lurer også på hvordan du lager bilbanekake....
♥Snulder Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Hehe;=) Barn i ett nøtteskall... Interessene skifter fortere enn en stakkars mamma kan følge med på!! Uannsett så er jeg sikker på at hun får en flott feiring!!
Gummelillan Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Litt etter samme prinsippet som fotballkake. Ser for meg at jeg baker langpannekake av sjokolade pg pynter etter beste evne med litt gress rundt omkring og så en oppmerket bane med rød konditorfarvet melis, kantet med nonstop. litt publkum må vi ha (seigmenn med tannpirkere) og så har vi kjøpt lys i form av to konkurrerende biler, vinnerpokalen og startflagget. Som dere kanskje skjønner foreligger alt dette foreløpig bare i mitt og snuppas hode... Men bare vent, når søndagen kommer får vi tro at LeMans(?) fra nå av bare blir øvningsbane, he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå