Snoopy :o) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Må bare skrive all min frustrasjon. Har liksom ingen andre å fortelle dette til. Er så lei av å prøve.... av å vente..... håper, men prøve å ikke håpe. Har vondt og syns jeg kjenner. Sånn er det hver pp og skuffelsen er like stor når tr kommer. Hvor lenge klarer man dette? De dagene som jeg "venter og håper" som mest klarer jeg nesten ikke å finne på andre ting. Trenger liksom på en måte å vite svaret. Er jeg? / Er jeg ikke ? For jeg håper så masse. Har lyst til å kose med magen og vite at det er et lite nurk der inne. Nå er det litt over en uke til IKM igjen og denne uken er så forferdelig lang. Gruer meg allerede. Vet jeg hver dag håper og kjenner etter. Er puppene mere ømme?? Er jeg kvalm? Har jeg vondt der nede? Nå kjente jeg noe...???? Eller innbilte jeg meg det?? Beklager at jeg skriver all min frustrasjon her inne, men det er liksom ingen andre å dele det med. Stakkars samboeren min, han har nok med å trøste meg på de værste dagene og å holde sitt eget mot oppe. Lykke til jenter. Jeg er ufattelig glad dere er her.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Tror vi er mange som har det akkurat sånn som deg..... Jeg kjenner meg iallefall veldig godt igjen i det du skriver...
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ikke gi opp håpet. Du kommer til å bli gravid snart. Det er baare ikke altid den siter med det samme! En kvinne har bare nooen fruktbare egg,så i gjennomsnitt for en kvinne tar det ca.6 mnd å bli gravid,hvis ikke mer. Det er håp for alle sammen!! lykke til
.:endelig:. Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Vet altfor godt hvordan du har det..... Lykke til!!
oktoberspiren^^, Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Forstår godt hvordan du har det, har hatt det sånn i 2 måner jeg nå, men har bare fått negative tester, negative tester hos legen. IKM i 2 måner.. så hadde egentli sluttet å håpe at vi kunne/skulle bli gravid nå, men i dag da jeg sto opp, så var tr der:D hadde ikkje forventet at den skulle være der idag, eller noen andre dager for den saks skyld, så nå krysser jeg alle fingrer for at de skal skje noe snart:) mitt råd til deg er å slutte å tenke å fundrere.. Slutte å prøve å planlegge, ta det som det kommer, det sies at når du slutter å planlegge, so skjer ting av seg selv:) Masse lykke til:)
gir.snart.opp Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Ja uff uff, kjenner meg så alt for godt igjen i det du skriver. Frustrasjonen blir jo bare større og større. Og det virker som om ingen forstår hvorfor man er så frustret, bortsett fra jenter i samme situvasjon da. Prøver alt, håper og lurer...men men.... Ja ja vi lykkes nok en gang.....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Hvordan slutter man å prøve, planlegge og å fundere når det man ønsker mest her i verden er å bli gravid???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå