allima Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 24.06.79...Hadde blitt veldig glad hvis dere kan svare meg!!! Når blir jeg gravid? Har en svigermor som er ute etter meg..Hun sverter meg..Hater hun meg????? På forhånd tusen takk!!!!!!!!
allima Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Dytter den ennå engang... Noen som kam ta en titt av dere som spår?????Blitt veldig takknemlig!!
LINEDRI Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 din svärmor hatar inte dig, men hon är väldigt sjalu på dig, du har tagit hennes son ifrån henne och hon har inte något emot dig personligen, utan har sett hur högt hennes son älskar dig, hon tror på att han älskar dig mycket mer än han nånsin har älskat henne.
allima Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Kjære Elina!! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg!!! Det du sier føler jeg veldig sterkt!!!!!!!Er det naturlig at hun er såååå sjalu ??? Er min kjære på min eller hennes side? Svigermor har sagt utrolig mye stygt til meg:-( Og hun har ringt og kjeftet i fylla........... Ser du hva hun tenker?Hva hun kommer til å gjøre?? Er så takknemlig for at du tok deg tid!Håper du orker å svare på dette og!! Vennlig hilsen allima
LINEDRI Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 du har fått ett pm! ;-) Önskar dig lycka till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå