Lotta med novembergutt Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg har nå endelig fått skrevet litt i bloggen min - ett år siden siste (og første innlegg), men nå lurer jeg litt; For at folk skal oppdage blogger - og bloggen min - så må man ofte google ett eller annet, også treffer man tilfeldigvis en blogg. Det er hvertfall sånn jeg har funnet de bloggene jeg følger med på. Men når jeg googler ting jeg har skrevet om i bloggen min, så kommer det ikke noen treff :\ Har til og med forsøkt å google hele setninger i anførselstegn - men null treff. Er det en eller annen innstilling jeg har oversett, eller er det ikke normalt at google treffer på slike blogger likevel?
*Kleopatra Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Inne på innstillinger et sted, så må man krysse av for om den skal kunne søkes opp eller ikke. Er nok ikke krysset av med deg:) Du får gå inn å lete.
Lotta med novembergutt Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 jo, jeg fant den innstillingen, men det var krysset at av den skulle vises :\ Jaja - kanskje det tar litt tid ...
RachaelRay Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg vil tro det tar litt tid, for på blogg.no står det i alle fall at det vil ta litt tid dersom du haker av for å fjerne muligheten for å søkes opp på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå