Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått fra å være heeelt fin til å bli klagete og sytete nå *hihi*

Har vært rundt i hele dag. besøk av broren min, igrunnen hyggelig det, men litt kjipt når kroppen sier stopp og jeg egentlig ikke vil stoppe.. kjørt hit og dit, igrunnen ikke gått mye, det hadde jeg ikke klart.

snuppa i magen som stopper meg litt. kjenner ikke hodet tydelig, men kjennes likevel ut som om hun virkelig borrer seg nedover og som om der liksom ikke er ordentlig plass. forstår? vondt i lysken på begge sider, klarer ikke gå skikkelig, mensmurringer og øm pluss masse kynnere.

kom hjem i stad og da sa det bare STOPP. stod lenge i dusjen med varmt,varmt vann rennende over meg (DET ER HERLIG DET!!!). og etterpå litt i senga med pute mellom beina. Skulle ut og spise - men nå kan jeg ikke gjøre mer idag altså.. Satte ned foten med å smågrine inne fra soverommet

Så da innså gutta (min bror og kjæresten min) at jeg nok ikke orket mer. så det blir peppes filmdeal her hjemme i steden. toppers for meg - så sliten og sofakroken er eneste som lokker meg..

Det er vel sånn det skal være - ser på det positivt og tenker at det er vel slik kroppen min modner seg til fødselen.. kanskje ikke så lenge igjen nå.. Ønsker jo det skal ta litt mer tid før hun kommer.. helst over 37 uker, men er jo snuppa som bestemmer så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var som å lese om meg selv. jeg har det akkurat sånn. bekkenet værker, i lyskene, ryggen. mensmurringer, kynnere. ALT er slitsomt.

har en 1 åring som krever sitt og mannen min jobber jo. orker snart ikke mere, men hva skal en gjøre da?

hvilken uke er du i? jeg begynner på uke 35 på mandag, er i uke 35 nå ifølge bim.

har termin 1 oktober.

Skrevet

høres stygt ut når jeg sier det, men igrunnen godt å høre der er fler med meg som har det sånn ... da er man liksom ikke så alene..

Men jeg har ingen sønn på 1 år, dette er første unge, bare en krevende liten 1år gammel hund her hos oss ;-)

Forsår det er slitsomt for deg.

Jeg er 35+4. Altså i uke 36 i følge BIM.

Slimproppen gikk i går, så nå får vi se da hvor lenge hun ønsker å være der inne... fått høre at det nok vil skje noe før termin med meg, men man vet jo aldri..

Skrevet

hvorfor tror man at noe vil skje før med deg?

jeg vil at ting skal skje før her og! hehe!

Skrevet

hehe.. si det..

jordmor som har sjekket hvor moden jeg er (eller noe sånt)

og så har min mamma alltid født for tidlig og meg ble født altfor tidlig.

men er jo ikke absolutt sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...