Gå til innhold

Tips til saker vi kan ha med på flytur!! Hjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Rhodos på søndag med ei på ett år og ei på fire år.Noen som har nå smarte tips til leker o.l vi kan ha med på flyet for å prøve å korte ned timene litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vært på 5 timer flytur med våre 2 og 4 åringer... og vi har brukt feks sånne "magnetbøker" fra ......hvor fant jeg dem....Nille tror jeg faktisk...bøker der man kan flytte magnetene rundt og styre litt med dem....

vi hadde også en koffert med dyr med oss....ungene våre elsker dyr..jeg hadde kjøpt en ny pakke dyr med sjødyr...

vi har hatt noen nye bøker med... og de fikk hver sin klistremerkebok....da hadde de masse ting å putle med....

storebror på fire hadde også en liten koffert / boks med biler med... det var perfekt å kjøre biler på flybordet..... litt mat / rosiner / kjeks / frukt hadde vi også med..... ting det tok lang tid å spise..og faktisk så fløy 5 timer avgårde som bare det....

Skrevet

Ære være bærbar DVD spiller m/skjerm! ;-)

Skrevet

Fargestifter og fargebøker er en hit hos våre 5 og 8 åring når vi nettopp var ute å fløy. Kortstokk og andre spill er også fint å ha der oppe.

Skrevet

Tips til den minste:

Knyt en tråd rundt lekene, for dersom de faller i gulvet er det ikke bare bare å få hentet dem opp ;) Og så kan du lage en løkke å ha rundt handa så får du lett tak i dem...

Skrevet

Har reist en del med lillegutt fra han var et år og frem til nå (2 år)

Vi har altid med

dvdspiller

"engangs tegnestifter" fra Nille (billige)

1 kr godteposer fra haribo

pastillesker

fiskespill til 25 kr (BR)

bøker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...