Gå til innhold

vann i kroppen, hva er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har godt fra normal til ekstremt mye vann i kroppen på en uke. kan det være farlig med for mye vann i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg også i beina kommet på et par dager her hos meg...blei livredd her..de er stein harde å ømme å ta på...er i uke 31 så det har plutselig kommet..håper noen kan svare oss da

Skrevet

Har ikke hørt at vann i kroppen i seg selv er farlig. Kan jo fortelle det at i sommer hadde jeg så mye vann i beina at det begynte å piple ut gjennom huden. Spurte legen min om det, og han sa det at når det blir for mye for kroppen å holde på siver det ut gjennom porene i huden

Skrevet

å uff! det høres ikke bra ut alså. jeg føler at huden skal sprekke på beina. også så stiv i kroppen jeg er. ikke noe kult å føle seg som en flodhest. klarer nesten ikke gå i byen uten å føle meg utilpass.. :P

Skrevet

Jeg har også endel vann i kroppen, og det som hjelper for meg er å dusje, få massasje, bade i basseng og å ha hender og føtter i en bøtte med isvann. I tillegg til hovenheten så har jeg stive og numne fingre om morgenen. Det heter vist "Carpal tunnel syndrome", og pleier å forsvinne en stund etter fødselen. Det gjør heldigvis vannet også, og noe vi væskeholdige kan trøste oss med er at vi vil gå ned mange kg når det forsvinner igjen. De kiloene som er vann kunne jo ha vært fett, og det tar det nok lengre tid å bli kvitt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...