Gå til innhold

Hva syns du om navnet Amalie? og Anniken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest.. Amalie eller Anniken ...? =)

takk for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amalie syns jeg så mange heter nå, at jeg må si Anniken. Anniken er et NYDELIG navn etter min smak!

Skrevet

Anniken! Minner meg om ei lita kjempegod rampejente som jeg hadde i bhg for ti år siden (oi, hun må da være 13 år ca nå... hehe). Anniken finest!

Skrevet

Er ikke noen kjempe fan av noen av de, men av de to så må det bli Anniken :)

Amalie er litt kjedelig synes jeg..

Skrevet

jeg var passepike for en jente som het anniken.(20 år siden).En kjempe fin jente og ett veldig fint navn:)

Skrevet

Heter Anikken selv, så velger det :-) men det jeg ville si var at hvis dere faller for det navnet, vurder andre måter å skrive det på. "Alle" skriver det anniken, men det er flere varianter der..

Skrevet

Jeg syns alle små jenter idag heter Amalie.

Fint navn, men jeg syns Anniken var like pent.

Skrevet

Amalie, dersom jeg måtte ha valgt. Anniken er et skikkelig 80-tallsnavn og ikke så veldig fint heller, etter min mening;)

Skrevet

Hva med Annika ?

Skrevet

Amalie heter jenta mi(ja det er nok oppbrukt men jeg elsker det) Anniken heter søstra mi så da går jeg for begge:)

Men hvis du skal velge hvorfor ikke Anniken . Ikke så ofte jeg hører det her jeg bor hvertfall.

Skrevet

Jeg synes begge er kjempefine, men i dag tror jeg at jeg hadde valgt Anniken - siden det er minst brukt!

Skrevet

Liker begge to men hadde uten tvil gått for Anniken! :)

Skrevet

Eg synes at begge navnene e fine.. Eg har ei datter so heite Amalie so eg synes at da e finast då:-)

Skrevet

Er nok enig med flertallet her at Amalie er litt oppbrukt, så jeg hadde definitivt gått for Anniken. Kjempehærlig navn :-)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

JEnta mi heter Anniken, så det ville jeg gått for=) nydelig navn, syns nå jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...