kriztie Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvor mange ganger har dere vært på ekstra ul sjekk?? Da tenker jeg på dere som har vært inne pga beskymringer for den lille. Jeg har vært en gang i uke 34, men føler at for min del skulle jeg ha hatt en til, er nå 39+3. Får ikke ro i kroppen, så jeg lurer på om jeg skal ringe i morgen..
temine Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Var i uke 8 pga blødning, så var jeg på den ordinære og etter den har jeg vært 7 ganger....oppdaget en hjertefeil på ordinær ul, så nå går jeg hver 14. dag. Har derfor ikke følt noe behov for mer, men er du bekymret er det grunn nok til å ringe. Stol på deg selv og hva du føler:)
Svensk Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Men vad ær du bekymret før ? Kan det ses på ultraljud? Så svar på ditt spørsmål. Har haft 4 ul plus det ordinera ul i uke 18. To av de extra ul har varit på problemer knyttet till tidigare barn/graviditeter. Extra uppføljning altså. Så var jag i uke 33 pga misstanke om dårlig tillvæxt. I tillegg var jag privat i uke 12 pga. min uro før att noe skulle vare galt.Føler jag har fått bra uppføljning.
Reiki 73 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg har vært på UL 4 ganger en vanligsjekk, neste pga jeg ønsket det,Fant da ut at hun ikke hadde snudd seg, og de to siste for å være sikker på at hun hadde snudd seg, Noe hun heldigvis har gjordt :-)
ChellBell - har født! Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde helt klart tatt en ny ul hvis jeg var deg, for å få litt ro i sjelen Fordi jeg skal ha keisersnitt så har gitt meg ultralyd hver gang jeg har vært på sykehuset, så tilsammen har jeg vel hatt 7-8 ul - hvor av 2 av dem var private som jeg har betalt for selv (tidlig i svangerskapet).
kriztie Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg er beskymret for at noe skal være galt. Kjenner jo liv, men ikke like mye som før. Å det plager meg veldig.. Så for å få ro i sjela ønsker jeg meg en ny ul=)
trollmor85 Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg var på tirsdag på ekstra ul sjekk. Alt så ut til å være bra da, men skal ha kontroll på sykehus en gang i uka til fødselen (er 36 uker på vei), så blir kanskje flere ul hvis det er behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå