Gå til innhold

Hvordan er de mannlige vektene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så vanskelige som de beskrives? Lite følelsesmessig engasjerte, at de liker å ha litt distanse. Lite kontakt med sine følelser og instinkter. Kan godt leve i forhold uten lidenskap. Styrken deres er viljen til kompromiss og samarbeid i partnerskapet. Dessuten er de meget omgjengelige og hyggelige å omgås. De er sosiale.

 

Men altså, er de noen følelseskalde mannfolk, som trives best med tradisjonelle roller og fastsatte rutiner?

 

Jeg bare lurer, syns dette er interessant... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...