Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er de så vanskelige som de beskrives? Lite følelsesmessig engasjerte, at de liker å ha litt distanse. Lite kontakt med sine følelser og instinkter. Kan godt leve i forhold uten lidenskap. Styrken deres er viljen til kompromiss og samarbeid i partnerskapet. Dessuten er de meget omgjengelige og hyggelige å omgås. De er sosiale. Men altså, er de noen følelseskalde mannfolk, som trives best med tradisjonelle roller og fastsatte rutiner? Jeg bare lurer, syns dette er interessant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå