FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 må være at av og til når man står på en tettpakket tbane havner man i den situasjonen at man befinner seg under en svett armhule. Jeg skjønner ikke hva det er som får en mann til å tro at jeg synes det er greit at han gnir den ekle armhulen sin mot håret mitt for at han skal kunne holde seg fast... BLÆH!!!! Så motbydelig ekkelt!!!!!!!!!
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 En annen ulempe ved å være lav og lita er at du aldri får brøyta deg fram til scenen på konsert fordi jeg alltid kan føyse deg vekk som et lite insekt. Og så forsøker du søt-sitte-på-skulderen-til-skjærsten-varianten og da er det jo bare større fallhøyde når jeg vil kvitte meg med deg.
prekæs Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 En sjef jeg hadde sa da jeg sluttet. "Det verste er at jeg mister mobilkrana mi" Hun rakk meg til halsen og jeg tok støvet på den øverste hylla. Uten gardintrapp:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg er faktisk utrolig god på å komme meg frem på konserter, jeg har spisse albuer og smetter lett forbi. Det er derimot ganske frustrerende å stadig trenge hjelp av udugelige snørrvalper på butikken fordi jeg ikke rekker opp til øverste hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå