juhuuuu Skrevet 21. august 2008 #28 Skrevet 21. august 2008 Helt klart blitzer. Dere som ikke vet hva blitzer er kan opplyse dere her: http://no.wikipedia.org/wiki/Blitz
Gjest Skrevet 21. august 2008 #31 Skrevet 21. august 2008 Det er ikke noe spørsmål en gang! De fleste blitzere er litt sære for min smak (dog jeg kjenner noen ålreite - jeg må bare le av hvor søte og rare de er på samme tid....) Men de har ofte mye oppe i hodet sitt - reflekterete, kan en god del om verden, historie, politikk osv... De vet hva de står for - og de er tøffe synes jeg... Så ja, så absolutt en blitzer! Glamourmodell er bare døden.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. august 2008 #32 Skrevet 21. august 2008 Ikke...??? hehe:) Men slik som den lille berta mi doller seg opp og danser rundt alle stolper hun ser vet jeg ikke om jeg skal satse for mye på at hun har en strålende fremtid på barrikadene i vente...
solstråle69 Skrevet 21. august 2008 #33 Skrevet 21. august 2008 Hvis jeg MÅTTE velge, måtte det blitt glamourmodell. Blitzere er da vel bare forvokste, egoistiske fjortisser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå