minnie77 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hei, lurer på om det er noen av dere jenter som har hatt bryst reduksjon og hvordan det gikk med tanke på amming..?!
minnie77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2008 Ingen?? Eller ingen som vil svare meg kanskje..
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 hei jeg skal ha det når jeg har født å gått ned i vekt å ammet meg færdig..fikk beskjed om at det ødla melkekjertlene å gangene i puppene..så jeg måtte vente til å få de ungene jeg skulle ha....men jeg får det etter ungen har kommet å vekta ar gått neg er veldig overvekig å har store pupper bruker 105f er ikke morro å det er et slit i hverdagen
minnie77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 ja det tror jeg på.. jeg opererte i 2001 og skal ha baby nr 2 nå i oktober. Jeg brukte 90 dd og hadde vondt. Jeg fikk beskjed den gang om at det var 50% sjangse for å kunne amme eller ei.. sikkert alt etter hvordan de skjører og sånn..?!
Engelise Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg har også vurdert reduksjon en gang i fremtiden, men er litt redd for å gjøre det før jeg har fått de ungene jeg vil ha.. Har hørt om mange som har gått ned et par størrelser etter fødsel og amming. Satser på at det skjer med meg og, slik at jeg slipper å legge meg under kniven=/ Er det forresten man får pengestøtte for å gjennomføre? Noen som vet?
minnie77 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Du får det dekket av staten hvis det er pga helsen. Hvis det kun er for "å se bedre ut" så må man betale selv. Jeg fikk det dekket i sin tid, men måtte stå på venteliste i nesten 2 år.. En veninne var nettopp på konsultasjon, og hun fikk beskjed om å gå ned ca 15-20 kg før hun kunne vurderes på ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå