Gå til innhold

Bryllupsdag i dag, og hva skal jeg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jo, jeg stikker av gårde på trening :-)

Vi har vært ute og spist tidligere i dag, da. Det var koselig. Lille turbo M var med, og oppførte seg eksemplarisk. Spiste 2 pølser og pommes frites, og litt av mamma og pappas mat :-) Så stod han i vinduet og fulgte med på togene, så vi fikk spist ferdig. Tebekaa, du kan jo gjette hvor vi var?

Men, i går så ringte de fra treningsstudioet og lurte på hvor jeg ble av...(jeg fikk ikke dratt allikevel på tirsdag, men fikk gått en tur i skogen i stedet), så i dag får jeg dra av gårde. Og, som "belønning", skal jeg ta en liten tur på shoppingsenteret etterpå. Det åpner et helt nytt et, rett ved siden av treningsstudioet, så de har sikkert noen gode åpningstilbud :-)

Så, får jeg kose meg med mannen min når jeg kommer hjem igjen i kveld. Det er ikke noe rundt tall, så vi får vente til neste år (5 år) og feire litt skikkelig da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med bryllupsdag!

Håper feiringen din ble vellykket både på treningssenter og shoppingsenter :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Synes det er bra å feire i det hele tatt jeg da:)

Vi feirer ikke vi da, hehe. Ikke en blomst, ingenting. Vi hadde en kjempekangel føste byllupsdagen og jeg sa jeg aldri ville feire den dagen igjen. Og det har jeg holdt, hehe.

Får se til neste år, da er det 10 års bryllupsdag, =S

Kose dere i kveld!

Skrevet

Gatulerer så mye. Ha en god tur på treningstudioet og en fortsatt fin bryllupsdag:)

Hilsen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...