Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er det noen som har erfaring med slanking og prøving? Jeg er litt (..hehe) overvektig og følger Grete Rohede (ikke kurs, men diett). Har foreløpig gått ned ca 5 kg over like mange uker.
Snabeltann Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 tror man før barn uansett kroppsfasong men ekstremt tynne og ekstremt overvektige kan ha effekt av å gå ned/opp i vekt ved infertilitet, sies det. så lenge du får i deg de vitaminene du skal,tar tilskudd etc, så er det ikke noen spesiell grunn til å ikke slanke seg i prøveperioden. men slutt hvis du blir gravid jeg har en venninne som veide mindre da hun fødte enn før gravideteten (levde på lettbrus og frukt) og hennes barn fikk medfødte misdannelser.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 jeg vet egentlig ikke. men du lever jo på færre kalorier enn kroppen opprinnelig trenger. du bør i allefall begynneå spise nok kcl med en gang du oppdager at du er gravid. har gått på GR fra januar, er storforbnøyd. skal begynne på hold vekta kurs og gå på det mens jeg forhåpentligvis blir gravid. gidder ikke ammende/gravide kurs. har en topp kursleder som skla følge meg opp hvis jeg blir gravid da
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg veide også mindre etter at jeg fødte enn før jeg ble gravid, men det var fordi jeg var syk hele graviditeten. Enkelte dager spiste jeg bare et halvt eple. Riktignok ble fødselen stoppet i 33. uke og jeg fødte i 37. uke, men sønnen min er 13,5 år og frisk og sprek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå