Gå til innhold

ul til mandag 11+4, hva ser jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei skal på ul til mandag og er da 11+4 hva kan jeg forvente og se? er det mulig og ane kjønnet så tidlig? var til ul uke 6 og da så jeg bare en liten prikk,med et lite hjerte, men av de bildene jeg har sett på nettet i uke 12 så ser man jo godt at det er en baby ihvertfall,men kanskje ikke på ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser det godt:) Jeg var på UL på tirsdag (10+3) Fikk se en sparkande liten sak som faktiskt ser ut som en baby i profil! Ikke mye til ansikte enda.. Men du er ju en uke lenger på vei så det blir kjempekoselig:) Gled deg!

Skrevet

hei, så på ul bildet ditt :) så morro, gleder meg til mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...