baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 hei skal på ul til mandag og er da 11+4 hva kan jeg forvente og se? er det mulig og ane kjønnet så tidlig? var til ul uke 6 og da så jeg bare en liten prikk,med et lite hjerte, men av de bildene jeg har sett på nettet i uke 12 så ser man jo godt at det er en baby ihvertfall,men kanskje ikke på ul?
sves Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Du ser det godt:) Jeg var på UL på tirsdag (10+3) Fikk se en sparkande liten sak som faktiskt ser ut som en baby i profil! Ikke mye til ansikte enda.. Men du er ju en uke lenger på vei så det blir kjempekoselig:) Gled deg!
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Da ser du alt da:) en liten baby i miniatyr. bare se hvor godt du ser min idag. uke 9 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/419691/offset/16
baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 hei, så på ul bildet ditt så morro, gleder meg til mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå