Gå til innhold

Gråtass er kult!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så dere vet det:-)

 

Hilsen lille rosa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, og borte her hos selvplukkbonden har de en stående som barna kan prøve.... Det er ikke selveste "gråtass" men det er tilsvarende traktor.

Og den er det lett å få Knerten ned fra kan du tro:o))

Skrevet

Hehe.. slik er det her også;=) Pluss at Flåklypa er supert!

 

Min far har en slik gråtass... bare at den er rød!! Og det er stas altså!!! Når ungene er der så kjører han opp og ned gårdsveien til han nesten detter av i kjedsommelighet...hehehe..

Skrevet

Er kult med Gråtass ja!!! Men Helst di små til å leke med=)

Ellers får di små føttene turbofart,og hele tøffen er borte.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...