Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Bare så dere vet det:-) Hilsen lille rosa
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jupp, og borte her hos selvplukkbonden har de en stående som barna kan prøve.... Det er ikke selveste "gråtass" men det er tilsvarende traktor. Og den er det lett å få Knerten ned fra kan du tro:o))
♥Snulder Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Hehe.. slik er det her også;=) Pluss at Flåklypa er supert! Min far har en slik gråtass... bare at den er rød!! Og det er stas altså!!! Når ungene er der så kjører han opp og ned gårdsveien til han nesten detter av i kjedsommelighet...hehehe..
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Er kult med Gråtass ja!!! Men Helst di små til å leke med=) Ellers får di små føttene turbofart,og hele tøffen er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå