augustmom Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 blir sprø av d her, har menssmerter av å på hele tiden. men når natten kommer så stopper de. argh
Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Har det på samme måte:( Legger meg i håpet om at jeg skal våkne opp til smerter/rier, men neida,våkner opp like fin morgenen etter:P
augustmom Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 d e så surt altså. =( har hatt hele dagen nå å da, å nå verker d igjen. gikk å la meg en time i ettermiddag, å da stoppa d igjen.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Hva med å gjøre det stikk motsatte da, gå en lang tur eller ta en runde med hoppetau:P Kanskje kroppen bare trenger et lite puff?
augustmom Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 ja eg tar et par runder på gulve her å hopper rundt. hehe, ser litt sykt ut=)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hehe, ser ikke noe bedre ut her heller:P Prøver å stå innimellom å hoppe og "jogge" på stedet, føler meg ikke særlig lur, men merker jo at magen reagerer litt. Vet at han kommer når han kommer, men hvis min fysiske innsats kan hjelpe med å få han ut fortere så er det vel verdt det!
augustmom Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 var på kontroll i dag å da sjekka ho modning å tøyde meg til 2 cm åpning=) så da har d skjedd noe iværtfall denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå