Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Herregud så moro! Dette var noe annet enn tidlig ultralyd med forrige mann. Helt splitter nytt apparat og en alldeles nydelig baby med perfekte hjerteslag der inne og armer og ben Her ser dere bilde av minibabyen, og ultralyden var gratis.. Hadde jeg aldri forventet. Sist betalte jeg 1000 kr i tønsberg. Dette var i porsgrunn. 5 minutter fra der vi bor, og vi kunne gjerne komme tilbake om noen uker for å sjekke hvordan babyen vokste. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/419691/offset/16
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Sååååå herlig bilde!!!!! =D =D =D
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ja helt utrolig å se og høre perfekte hjerteslag og bevelgelse i armer og ben Legen sa det var rundt 98% sjans for at dette gikk bra fordi dette var meget bra bilder, så nå slapper jeg av og nyter hver dag
victomalia Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Var du hos en vanlig lege eller en spesialist?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Såå koselig å høre leelu!!! Må være en utrolig følelse!! Lykke til videre og kos deg masse! Nyt svangerskapet =D
MB85 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Kor artig! Ska hør om å få UL snart æ å, mn vil vent litt enda. Bynne på uke 6+1 på lørdagen no, så d e litt tidlig. Fikk tidlig UL i andre svangerskapet mitt, d va pga at æ hadd ein SA i uke 7+1 første svangerskapet mitt. Så æ ønske tidlig UL no å, klare jo itj å la vær å bekymre mæ t tider. Har ei veitj som e 14 mnd no! Glede mæ t å bli Mamma igjen, d e herlig ja!
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Ja jeg var 8+5 igår og det stemte med ultralyden. Hun legen er spesilist i gynekologi (om det heter det) og ultralyd.' Trang ikke henvisning engang. Jeg trodde jo jeg bestilt privat på egen regning, så gleden var stor når vi ikke måtte betale en krone, selv om jeg med glede hadde betalt 1000 kr for den flotte opplevelsen Jeg spurte rett ut om sjansen for SA, og hun sa den så og si var ikke eksisterende fordi da hadde ikke bildene vært så bra og babyen rørte på seg allerede. Sprøtt og veldig deilig
MB85 Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Termin ska vel stem ganske bra t mæ å, veit når æ hadd EL å. På legekontoret i nabokommunen så har dæm et litt dårlig ultralyd apparat i forhold t d dæm har i Trondheim, så d va der æ va på tidlig UL sist. I uke 16-17 så va æ på sykehuset i Trondheim. Mn det bli vel tidlig UL på Ørlandet legesenter herre gangen å, trur itj dæm har d på legekontoret æ høre t i Bjugn. Vorre my bedre å fått d i Tr.heim da, mn mn. Kan jo bestill mæ anna stan sjøl da, betale gjerne fer å sjå gullet æ å ja! I uke 36 i siste svangerskap så va æ å på Ørlandet, e jo itj like bra som i Tr.heim. Spurt om d ang SA da æ va på UL sist gang æ va gravid æ å, og da sa legen nå lignende t mæ å. Bli jo så bekymra, ska vær gla når æ bynne på uke 13! D e godt å sjå og få vit at d e liv da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå