lykkeligmamma til 2 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 dersom vi får gutt denne gangen, er vi enige om navnet jacob, men ikke mellomnavnet.. jeg ønsker christoffer, men det ønsker ikke sambo - han syns chrisander er finere... noen som har meninger om dette? klarer ikke bestemme meg for om jeg liker chrisander eller ikke...
snuppa&snuppen Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Må bare si at det likte jeg ikke. Da er Christoffer finere. Men aller finest bare Jacob:) Lykke til med navnevalget!!
tojus Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Hmm... det navnet har jeg aldri hørt, blir liksom en blanding av Christian og Aleksander. Men det er jo all right med navn som ikke alle andre har. Jeg foretrekker enkle navn og syns også Jacob er finest. Velger man doble navn, syns jeg begge skal brukes. Jacob Chrisander er jo forholdsvis greit å si, men fem stavelser syns jeg er nok. Forøvrig syns jeg det er viktigst hva dere selv syns:)
MintCondition Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg syns Chrisander er et utrolig feminint og oppkonstruert navn.
Ayka 09+13+14 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Chrisander....hm...helt ærlig,så synes jeg det er veldig merkelig,og ikke så veldig fint.... Synes Christoffer er mye finere! Det samme er Jacob
Fire småtroll Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg liker overhodet ikke Chrisander, er liksom ikke noe skikkelig navn, også er det litt femi i klangen... Jacob derimot er kjempefint, jeg ville brukt bare det jeg da, for jeg liker ikke dobbeltnavn i det hele tatt. Blir for tungt å bruke i hverdagen og da ender det bare med å bli en stum bokstav i underskriften. Jeg vet, for jeg har aldri brukt mellomnavnet mitt, det bare står der. Men all respekt for de som er uenig, vet mange vil ha mellomnavn og da ville jeg valgt Christoffer fremfor Chrisander. Jeg ville bare skrevet det med K, liker rett frem skrivemåten jeg, Kristoffer.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Er jeg den eneste som liker navnet Chrisander? Kjempefint. Liker ikke Christoffer.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 syns Chrisander er forferdelig...rett og slett ! usj ;/ kan ikke sammenlignes med Kristoffer... for d er PENT )
Gjest Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes ikke Chrisander er noe fint, det er alt for jålete for min smak. Jeg hadde gått for bare Jacob jeg, synes det er flott alene :-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Chrisander er absolutt ikke pent...... Jacob og Christoffer er klassiske navn, ikke bland inn et "klisj-navn" som Chrisander...
prebs Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Jacob er kjempeflott - helst alene, men jeg ville enten hatt Christoffer eller Alexander som andrenavn. Er heller ikke glad i Chrisander. Men Jacob Chrisander klang jo forsåvidt helt greitt,da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå