Gå til innhold

har dere sex???

*gull ungen* FØDEKLAR!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke ha sex jeg.det går rett å slett ikke.er stor i uke 31 og + enel overvekt...det er klin umulig...har hatt mere sex denne gangen en forgje gang for da gikk sambo uten kos i 9 månder...skal si han gleder seg til å få kos igjen når dette er over..

jeg også for all del..vi har vel provd det meste av stillinger..men kan jo bare gi opp blir jo helt vilt..hehe

hvordan er det me dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi sex omtrent hver dag :) Akkurat som før svangerskapet. De første tre mnd var jeg veldig mårrakvalm, men det hjalp faktisk med sex fant jeg ut, så det stoppa oss ikke det heller. hehe ;) Det er jo ikke alle stillinger som er like bra for meg lenger, men man må jo bare bruke fantasien. Dessuten er det vel ikke noe problem med oralsex selvom man er stor vel !?

Skrevet

Det blir ikke så stor variasjon i stillinger nei, men vi har mer sex enn noensinne nå om dagen - i håp om å sette i gang fødselen. Jeg er også ganske stor og overvektig men det orker jeg ikke å tenke så mye på, man er som man er, og samboeren min elsker meg akkurat slik jeg er uansett. Man får bare prøve seg fram til den stillingen som funker og kjøre på, hehe:)

Skrevet

nei sant det hehe...men blir så kjedelig i lengda da..

Skrevet

Vi har sex rundt en 2-3 ganger i uka - mest i håpet om at det skal sette i gang fødselen:P De stillingene som fungerer best for meg er vonde pga magen så er vel mest han som får glede av det.. hehe, ordetlig gavmild jeg ja:P

Skrevet

Ja sånn ca. 1-2 ganger i uka. Ikke så mange stillinger som er ok nei, men fra sia er faktisk veldig god :-)

Skrevet

Jaaa tre-fire ganger i uka ca. :)

Det blir litt mindre variasjon selvsagt pga magen, men har noen stillinger som fungerer strålende. Og så litt oral i tillegg sef.

Nå er jeg i uke 39, så starter fødsel nå, såblir det jo kanskje en stund til neste gang... Det tar vel fort 6 uker eller noe?

Skrevet

Her er det vel en annenhver dag i håp om å starte fødsel, men jeg selv kan ikke få orgasme, da blir jeg veldig dårlig faktisk med veldig ubehagelige kynnere og maserier+hodepine. Så det er nok kun for at sambo skal få "tømme" seg og håp om at fødselen skal settes igang.. Kan ikke en gang stimulere brystvortene mine uten å få ubehagelige kynnere, så dere som har sex og synes bare stillingene er litt ekle/vonde, jeg misunner dere faktisk :) Ikke hatt orgasme på 4 mnd nå :( Å som vi skal elske etter fødselen, denne dama skal ikke vente 6 uker, etter siste svangerskap venta vi vel en 3 uker før han entret kjeden igjen, og før det var det mye oral og fingersex.. Bruk fantasien

Skrevet

Vi har sex ca 1 gang pr dag, men som de andre også skriver, blir det lite variasjon i stillingene. Gleder meg til magen blir borte:-)

Skrevet

her er det lite sex gitt...

Skrevet

Ingen sex her i gården gitt!

Han syns det blir litt feil med en liten baby "tilstede" :-) og ville ikke mer da magen begynte å bli skikkelig stor.

Syntes det var kjipt en stund, men nå har jeg ikke lyst jeg heller pga bekkenløsning, og tyngden.uke 37

Vi gleder oss til lillejenta er ute, og jeg er komt i form igjen.

En veninde av meg nektet mannen all form for sex hele svangerskapet, hun orket ikke tanken. Jeg ville nok forsikret meg om at han fikk det han ville ha iallefall hehe, mange måter å fikse det på.

Men folk er forskjellige.

Vet at sex i svangerskapet er sundt, så bare stå på jenter! dere trener bekken og musklatur. :-)

Skrevet

Sex hva er det? Har vel ikke hatt sex på de siste tre md. pga mye vondt og div andre ting...vi gleder oss til å ta opp igjen den aktiviteten ja:)

Skrevet

Blitt betydelig mindre av sex siste ukene,ja...

Jeg har mistet mye av lysten, og han syntes nok det blir i overkant mye "jobb" med å ha sex etterhvert som magen har blitt større og jeg sliter med vond rygg og vondt bekken og må skifte stilling HELE tiden... :P

Har vel sex ca 1 gang i uken,men kommer nok til å trappe opp når jeg blir fødeklar og utålmodig,i håp om å sette i gang fødselen. ;)

Skrevet

Vi har sex, men ikke samleie ;-) Klarer det bare ikke, fàr sà vondt...Skikkelig ubehag...Men det er mye annet man kan gjòre da, heldigvis :-)

Skrevet

Er i uke 29 jeg da, men hittil har vi hatt sex dagli, klare enda doggystyle, mye på siden og me føttene i lufta;-) Syns det funer bra, av og til kan det gjøre litt vondt, men syns typen skal få d han er vant til så da finner vi på andre metoder som er gode for oss begge=) Blir ikke mye stopp her i gården nei, vi elsker sex begge to og skal nok mye til for at d blir stopp.. Kanskje den første tiden etter fødselen er den eneste, men kommer nok fort på NOE å jøre;-)

Skrevet

Ganske så sex-stopp her i gården..

Gubben furter litt til tider, men han skjønner jo at ikke jeg orker..

Vi hadde mye sex da vi ventet de to andre, men denne gang har jeg rett og slett ikke energien til det, pluss at det skal sååå lite til før jeg mister lysta, spesielt når babyen er aktiv...

Skrevet

Her gjør vi det hver dag for å sette i gang fødselen, men foreløpig ingen effekt... Men hyggelig er det jo allikevel, sambo virker fornøyd med slik hyppighet, hehe

Skrevet

Til min store frustrasjon blir det sex her kun et par ganger i mnd...samboeren har ikke den store lysten lenger etter magen har blitt stor, men han er heldigvis flink til å kose og dulle med meg på andre måter da;)

Men huff som jeg savner det....:S

Skrevet

De tre forrige svangerskapene har jeg hatt masse sex, men merker at det har dabbet av litt denne gangen. Er i uke 36 da, så begynner å bli ganske stor... Merker jeg gleder meg til magen blir borte da.

Oralsex går jo fint da, selv om man er stor og tung:-)

Skrevet

Selvfølgelig har vi det!!!;) 1-2 ganger i uka eller noe sånt. Det blir for det meste å ligge på siden eller ta en bend over, hehe.. Så litt ensformig kan det bli, men pytt-pytt;) Heller det enn å leve uten sex sååå lenge. Det blir jo lite/null sex de første mnd. etter at babyen har kommet.

Skrevet

Huff, jeg må smile litt. Jeg tåler ikke tannbørsten bakerst i munnen uten å brekke meg nå, så det er for tiden utelukket.

Skrevet

Javisst hr vi sex:-) Men nå er det kun sex og ikke "elskov" lengre... blir ikke så mye nærhet med en stor mage foran. Enten bakfra, strake armer e.l. Termin i dag:-)

Skrevet

jeg VIL men klarer ikke:(

Det er utroligfrustrerende for lysten er borte somregel hele tiden, og når jeg først har lyst så er bekkenet så jævli vondt slik at det rett og slett er uaktuellt...

Sist svangerskap hadde vi minst en gang til dagen, jegkunne våkne opp på natta fordi jeg ville ha sex...

Kunne det ikke fordelt seg 50-50?

Magen er i veien, og kynnere som kommer etter...vel jeg stopper der for hører selv at jeg har en sytete tone idag...det blir ikke noe på megog da blir jeg sånn;)

Skrevet

Nei, sex har det ikke vært mye av i svangerskapet. Ingen av oss har brydd oss noe særlig om det egnetlig. Jeg har kanskje savnet det mer enn ham, men vi gidder liksom ikke...

Toppen fem ganger de siste ni mnd. kanskje. Men forholdet er kjempebra, med masse nærhet og kos, og vi har vel aldri hatt det så bra som nå.

Ikke så mange uker igjen nå, og vi får se om lysten kommer tilbake etterhvert :-)

Skrevet

sengeliggende m bekkenløsning og ryggsmerter...

ingen sex her igården...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...