Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er en uke i dag til KS termin (2uker til UL termin), og jeg sitter med kramper nederst i magen som kommer og går. De er ikke slik jeg forestiller meg at rier er, men hva vet vel jeg om det? Jeg er jo førstegangs Noen som kan fortelle meg hva jeg skal kjenne etter? Er veldig varm og skjelven også. Føles som skikkelig vonde mens smerter.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Er de regelmessige da? Kynnere kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Det kan godt være starten på noe... men hvorfor skal du ta keisersnitt da? Hvis det er av medisinske grunner må du ringe føden med en gang så de får stoppet det/satt igang keisersnitt nå.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Er ikke kynnere. Mer kramper langt nede i magen. Har hatt kynnere i 2 mnd, og det er ikke det samme. Skal ta KS fordi jeg ikke er bred nok ift ungen og bekkenet. Hvordan kan de stanse rier, om det er det?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hvordan gikk dette, hvis du fortsatt er her? Vet ikke om de kan stoppe rier, men de setter vel igang med keisersnitt hvis de vet at ungen uansett ikke vil klare å komme ut. De vil ikke utsette hverken deg eller ungen for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå