Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jenta mi på 7år får så fort bronkitt. Hun har tidligere hatt dren i ørene, men hadde aldri problemer med bronkitt da hun var liten. Hun er 1 uke hos meg og 1 uke hos sin far. Og de gangene hun har fått bronkitt, så har hun vært hos sin far. De røyker i bilen med vinduene nede og i kjellerstua hjemme. Kan det ha noe sammenheng med det? Her hos oss er det røykfritt både i bilen og hjemme. Hva kan vi gjøre for at hun ikke skal være så plaget med dette? Legen lurte på å sende henne til spesialist for å se om hun kanskje kan ha astma..... Noen andre med barn som er mye plaget med bronkitt/luftveiene? Er så rart at det kun kommer de gangene hun er hos faren.
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2008 Ingen som har noe å si her.....?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Uten å ha en medisinsk bakgrunn så virker det jo kanskje som om hun er overfølsom mot sigarettrøyk...? Kunne faren med familie være villige til å forsøke å røyke ute en periode for å se om det hjelper, tror du? Har du spurt legen hva han tror?
Zitro Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg vil da tro at så lenge det røykes inne hos far så har dette en soleklar sammenheng med sykdommen. Jeg har selv astma og jeg kan blå dårlig av å være sammen med folk som røyker. Dvs da ikke i røykfulle rom, men hvis dem f.eks tok seg en røyk for kort tid siden så blir jeg syk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå