Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Han er bortreist på et jobb oppdrag og skal være borte i 3 uker. Fikk vite for litt over en uke siden at jeg er gravid i 5. uke. Vi snakket en del om det de første 3 dagene, det var ikke planlagt,men vi ble enige om å beholde. Den siste uken så har han aldri nevnt det. Spør ikke hvordan det går, hvordan formen er eller noe slikt. Er det normalt at menn tar så mye avstand med en gang? Han er 30 år.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Han er sikkert i sjokk enda, i og med at det ikke var planlagt. Kommer seg nok etterhvert, la han få litt tid
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 det meste er normalt, alle reagerer annerledes. Hadde ikke vært mannen min, men sikkert en annens... men, han må vel svare deg når du snakker om det? For du snakker vel om det regner jeg med...lar han bare være å svare da...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Nei, si det. Vi bestemte oss feks nettopp for å ta en tur til utlandet, et land han alltid har hatt lyst til å se. Jeg sa at vi burde gjøre det nå, for det blir ikke like enkelt med to små i hus (jeg har en fra før). Da sa han bare ja... Har også sagt at jeg er små kvalm og veldig trøtt for tiden, da sier han huff da. Jeg har ikke snakket om det direkte, fordi jeg ikke vil mase på han, men samtidig så er jeg skuffet over at han ikke engasjerer seg litt mer. Vet det er tidlig, men det hadde vært koselig om han lurte på hvordan formen er og sånn.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Mannen min var ikke spessielt innteresert før jeg var langt ut i avangerskapet. Han syns det var for uvirkelig for han. Tror nok ikke det er så uvanlig at de føler det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå