Silje`mor Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvor lang tid kan man ha regelmessige kynnere?? Lurer snart på om jeg har begynt å få rier....
noje Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Husker jeg tenkte mye på dette sist svangerskap, for jeg hadde ofte helt regelmessige kynnere siste 1-2 mnd. Kunne vare nesten hele dagene mer eller mindre regelmessig. Når fødselen var i gang så ble de vondere og vondere og jeg var ikke i tvil om at det var rier. (Min erfaring. Har hørt om folk som sier at fødselen var i gang og de trodde det bare var kynnere)
ainapost Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Lurer i grunnen på det samme! Har noen skikkelig heftige kynnere som jeg til tider må puste meg gjennom. Er 37+1 og venter nr 3. Forskjellen på rier og kynnere, er jo at riene blir mer regelmessige, kommer i tak og blir vondere og vondere. Hvilken uke er du i? Barn nr 1?
Silje`mor Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Barn nummer to og er to dager på overtid. Sist ble jeg satt i gang så jeg har ikke noen erfaring.. De er vonde, men kanskje ikke vonde nok.. håper det skjer noe snart!!!
Reiki 73 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Skjelden kynnere er vonde. kan jo være du bruker litt tid på åpningsfasen. Lykke til
livetimammasmage Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 hvis kynnere blir vonde og du nærmer deg slutten, kan det godt være maserier! Livmora som øver seg til de virkelige riene. Jeg har mange av dem, noen ganger er de regelmessige, andre ganger ikke. Det jeg husker forkjellen på kynnere og rier er at riene er smerter nederst i magen, og at kynnere er liksom hele magen som strammer seg og blir steinhard. Men det er forkjellen hos meg da. Er bare 17 mnd siden siste fødsel, så husker iallfall forkjellen på rier og kynnere,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå