noje Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har en på halvannet år som har vært og er svært urolig og krevende. Skal ha ny i november og den er veldig mye våken i magen, kjenner mye spark. Er det slik at en baby som sparker mye, er mye våken og urolig når den er født? I så fall blir det verken middagslaging eller husvask her det neste året.....
ingrid73 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Stemte ikke for meg, rolig i magen og urolig utenfor... :-)
ChellBell - har født! Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 De sier visst det at det kan ha en sammenheng, dessverre. - Spesielt den veien der: urolig i magen -> urolig etter fødsel.
go'matræva og lillegutt Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Pjokken her (3 mnd) var en energibunt uten like i magen! De siste ukene var det nesten ikke fred å få. Koselig, men slitsomt. Men når han endelig kom ut hadde han nok brukt opp all energien i magen, for han er et sovedyr uten like! De to første mnd gjorde han ikke annet enn å sove og spise, nå er han litt mer våken, men sover fortsatt hvertfall 15 timer i døgnet!
blockarella Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg har også en veldig aktiv liten i magen, og har spurt både jordmor og lege om denne event. sammenhengen. Begge er veldig enige, og mener det ikke er noen sammenheng... :-)
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hei, stemte ikke på meg med forrige mann iallfall. Han kjente vi nesten ikke noe til i magen og var inne til sjekk mange ganger. Denne turbogutten som er i magen er turbo hele dagen, så vi satser på at han er rolig utenfor..... Har hørt at man aldri får to like barn. Men det får tiden vise )
har4barn Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Vår gutt var VELDIG aktiv i magen. Hadde problemer med å sove om natta. MEn, tror han gjorde seg ferdig der inne. Han har vært den roligste av dem alle. Sov hele nettene, er rolig og veldig kos i dag også (han er nå 4 1/2 år). Nr 2, som var en jente, var rolig inni magen, men også veldig rolig ute i verden (en spilloppmaker i dag, men rolig:) ). Tror ikke det har så mye sammenheng med personligheten. Noen vil synes det er en sammenheng, og andre ikke - ettersom hvilken erfaring vi har selv. Min erfaring er i hvert fall at det ikke trenger å være en sammenheng. Når babyen sparker mye i magen, så har han det i hvert fall bra der inne! LYkke til!!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 I følge min jm og lege forrige svangerskap så er det en sammenheng. Men vil vel heller si aktiv i magen og aktiv utenfor, ikke krevende. Min forrige var kjempe-aktiv i magen. Han var rolig som baby, men så satte han opp tempoet og nå går det stort sett i turbo hele dagen. Han er ikke krevende, bare veldig aktiv. Denne gangen er det også aktiv baby i magen. Legen sleit med målingene på ul.. Kan jo bli spennende med 2 turbo-troll-
Gjest Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Stemte ikke her i hvertfall. Var turbo i magen og gjorde ikke stort annet enn å spise og sove de første 3 mnd :-) Veldig rolig og "grei" unge. Så du skal se det blir mat på dere neste år også :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå