flypapir Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Ser at mange her forteller sin historie, så da gjør jeg også det! Var i forkant ganske bekymret. Har mistet to ganger det siste året og hadde ikke noen god følelse i forkant. Har heller ikke kjent noe særlig med liv, noe som også gjorde sitt til at jeg bekymret meg... Heldigvis var alle bekymringer unødvendige, for alt sto bra med lille i magen! Ble satt frem 9 dager, så ny termin er 16.januar. Jordmora så også at morkaka ligger foran på magen, så det er derfor jeg ikke har kjent noen tydelige spark. Var i forkant overbevist om at det var ei lita jente som lå der inne da mannen min har tre eldre søstre som til sammen har 6 jenter (ingen gutter mao). Sjokket ble derfor stort da jordmor fortalte at dette helt sikkert er en gutt! Jeg måtte gråte litt, mens mannen min trodde hun bare tulla med oss... Moro er det hvertfall! Nå har jeg hvertfall bestemt meg for å NYTE resten av svangerskapet, mens jeg bruker fritiden på å shoppe fine gutteklær da vi nesten bare har rosa klær etter jenta vår!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 HEi jeg har oxo mistet 2 ganger =( HAr tenkt det ikke ville gå bra med det gjore det til slutt=) Trodde jeg skulle få en jente men det blir vel en liten sønn på meg=) Han var så søt lå å stupte kråke inni der. Morkaken min ligger bak så kjenner sparkene ganske godt nå=) Gratulerer så masse=) Stoor klem
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Gratulerer så mye med gutten i magen ) Ønsker deg masse lykke til!!! Jeg har jente & gutt fra før, vet ikke kjønnet på bim, ville ikke vite det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå