Gå til innhold

da har jeg ringt å spurt om vending..men

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sa d begynnte å bli litt seint for d nå,,siden jeg er 39 i dag..men siden ungen er ennå liten,har godt m vann rundt seg å har go plass så er d ennå en mulighet..

legen skal ringe meg opp igjen om en liten stund..hu måtte forhørre seg med overlegen først..

off så spent jeg er nå,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neivel..da trenger jeg ikke tenke mer på d ..

her blir d setefødsel..var for seint å snu han..

da får jeg bare se da om jge overlever dette og..amen;)

Skrevet

Men HVORFOR er det for sent nå ? Skulle tro det var best så nærme fødsel så mulig, så det er mindre sjanse for at babyen snur seg tibake til sete igjen ? Så rart.. :/

Skrevet

uff, forstår godt at det er vanskelig for deg dette her. Håper for deg at de kan snu babyen din, men hvis ikke så klarer du det også:-)

Lykke til!!!! Snart har du babyen din i armene uansett:-)

Skrevet

Men kan en akupunktør tenke seg å gøre snu førsøk ? vet ikke ,bare tenkte på det. Jag har ikke noen trøstende ord men førstår gott din nervositet. Lykke til !

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg har ett par jenter jeg kjenner, begge sier at fødselen var en fin opplevelse. Men at de angret (kanskje feil å si angret når de ikke visste hva de gikk til) på at de prøvde å snu babyen. Det var ikke noen behagelig greie. I tillegg innebærer det en viss risiko, uten at jeg kan noe om det. Hun ene fikk babyen snudd, men den snudde seg tilbake igjen rimelig fort, hos hun andre fikk de det ikke til. Begge hadde alikevel fine fødsler.

Skrevet

jo lenger frem til termin jo mindre plass er d for babyen..å da blir d vanskligere å snu han..

akupunktøren min ille ikke gjøre noe forsøk på å snu,siden en må ha lege å alt for å gjøre d..men hu har prøvd d hu kan med moxa og nåler..

d er bare 9 dager igjen til termin..får se da om d skjer noe innen den tid..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...