mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Var på ul på majorstua klinikken på mandag i 17.uke(16 fullgåtte),og det var jammen meg en gutt! Vi var begge helt overbevist om at det var en jente,så vi fikk litt sjokk. Men jeg tror vi hadde blitt like glad uansett kjønn... Det viktigste av alt er at han så frisk og fin ut og var god og rund over magen;) Så nå står den sorte og grå maxi cosi vogna vår i stua,med masse gutte baby klær oppi:) Jeg spurte forresten legen om hvor sikker han var på at det var en gutt,og han svarte at det var ingen tvil,han var helt sikker. Så det jo ganske klart og tydelig selv og da. Så jippi! Kansje en liten Tobias eller Theodor/Theo? Mange andre som også skal ha gutt? Jeg vet bare om ei som skal ha jente,ellers så skal alle ha/har fått gutt!
flypapir Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Så moro da! Vi har også vært på ul i dag og fått vite at det er en liten gutt i magen. Er i sjokk da vi var overbevist om å få jente! Kjempeartig med gutt! Vi lurer også på om vi skal kalle han Tobias.. Liker det navnet veldig godt!
LC-84.nr 2 i magen :) Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg har en liten gutt på 1 år som heter Tobias Syntes det er et kjempe nydelig navn !!! Venter nå på nr 2. Tror dette er en liten rampe gutt også He He .. Da hadde det jo vært fint med en liten Theo
mammaen til 2+1 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Hei, var og på ul i dag 16+3 var en nydelig liten gutt der inne.. Villiam eller Aron kansje.. =) HAr lagt ut et 3D bilde på profilen... fikk dere se 3D?
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Gratulerer så mye med gutten i magen ) Vet ikke hva jeg får, var på ul for 2 uker siden (uke 18), men ville ikke vite det ) Min mann tror det blir en liten gutt, jeg har ingen anelse!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 gratulerer da !! så heldig dere er, tenk, en liten prins !! Theodor er jo såå skjønt ! vi å tenkte på d, men har en nærme i slekta som heter d, så blir kanskje litt 'dumt'........landa på Liam vi, foreløbi har major guttefølelse denne gangen !! gleder meg til ul om under 2 uker !!!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Heia Gratulerer så mye. Tobias, Theodor eller Theo har me også tenkt på om d blir gutt =D tiih
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2008 He he. Mange som venter gutter! Det er visst ikke bare jeg som har tenkt på disse navnene ser jeg. Er det skikkelig trnd navn nå eller?
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Gratulerer Vi har en liten Tobias som blir 2 år i desember og storebror i mars 09 Det er jo et veldig fint navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå