Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste sprøyta ble satt i dag,det er bare det at jeg har de siste dagene hatt økt væske i kroppen og i dag har det virkelig slått ut,ondt i mage og rygg og brystvortene er superømme,har i tilegg en nyresykdom.Ingen lege har fortalt meg om overstimulering,men som jeg leser i papirene til Pyrogan eller hva de nå heter,så har jeg alle tegn på overstimulering,er så surt å ha holdt på siden 19 juli med spray og sprøyter i 9 dager,helt bortkastet.Gledet meg såå til UL i morgen,men det blir nok avbrutt.Står jo at ved slike bivirkninger må man kontakte lege snarest,de på st olav sa jeg bare skulle ta med en urinprøve i tilegg når jeg skulle på ul.Er sinna,lei meg og frustrert over at jeg ha måttet lese meg selv fram til alt rundt dette Isci forsøket,føler meg veldig dårlig informert og satt alene.Måtte bare ha det ut noen plass...Foressten så står det også i bruksanvisningen,at det skal taes UL med jevne mellomrom,og blod og urinprøver mens man stikker,for å unngå overstimuli,jeg derimot har ikke fått time før dagen ETTER jeg er ferdig med å stikke.Tror ikke de på stolav får en så veldig medgjørelig pasient i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lenea:-)

Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg. Jeg er også full av veske i kroppen, men ikke overstimlert. Vi er helt likt i løypa. Jeg har heller ikke fått info om overstimulering eller cyster som jeg har vært plaget med tidligere.

Kjenner meg igjen i det du skriver. Er ikke i form jeg heller. Har ganske kraftige bivirkninger.

Har du veldig vondt? Har du kastet opp?

Leste et sted at en alltid blir overstimulert til en viss grad. Er jo det hele greia handler om for å få ut masse egg.

Håper ikke du blir avbrutt i morra. Krysser fingrene for at dette går bra for deg.

Klem:-)))

Skrevet

Heisann Pysekatten:)

Koslig å høre fra deg,er liksom ikke så enkelt å følge med i forumet,fordi det er såååå mange innlegg.Rart at vi er så like på så mye:)Men,har du vann i hele kroppen?i anklene også?det er slitsomt iallefall,ikke kastet opp eller vært noe særlig kvalm nei,men har superondt i ryggen nå da,glad jeg skal på sykehuset i morgen,men jeg er forberedt på avbrutt forsøk da,siden jeg har disse symptomene.Hvordan bivirkninger har du da?125ie du også?i 9 dager?

Skal på UL 1210 i morgen jeg,da kommer dommen,blir vel ikke mye søvn på meg i natt nei,hehe:)Men,man må nesten prøve å tenke positivt uansett:)*klemklem*

Skrevet

Jeg satte sprøyte nr 9 i dag morges. 125 IE Puregon. Skal på UL i morra kl 1200. Jeg ser ut som jeg alt er gravid. Hoven i pupper og ellers i kroppen av vann, men ikke anklene. Verker i ryggen og av og til i underlivet. Masse vondt i hodet og sover mye. Har vært mye kvalm også denne gangen. Forrige gang ble jeg ikke ordentlig stimulert pga cyste. Tenker litt at denne gangen virker det. Hvis dette høres kjent ut tror jeg du kan slappe av litt. Du blir veldig syk hvis du blir overstimulert. Men godt vi skal på kontroll i morra. Jeg håper dette går bra for deg.

Klem:-)))

Skrevet

Kjenner meg igjen i noe ja,men det skal jo litt til for at to har det akkurat likt da:)Ja,bra vi skal inn i morgen ja.Håper det går fint for oss begge to:)Skal inn på Ul til samme tid også,hehe.Husker ikke hvor du holdt til jeg?

Skrevet

Jeg holder til i Porsgrunn. Og du? Som du sier skal det noe til å ha det på samme måte. Kan jo være du har mer vondt enn meg, men håper ikke du er overstimulert. Jeg ble avbrutt i forrige runde og det er skikkelig surt. Så innlegget ditt på sprøytedag 2 tror jeg det var og tenkte da også at det er jo sånn jeg har det. He he.

Jeg er veldig spent på hvordan det går med deg i morra. Krysser fingrene for at alt går bra for deg:-)))

Hvilken eggløsningsprøyte skal du sette? Pregnyl her.

Skrevet

Trondheim her,har egentlig ikke mest ondt,men mest ubehag av alt vannet,hatt smerter innimellom,men ikke hele tiden.Vi får bare vente å se til i morgen.Har ikke fått noen beskjed om egløsningsprøyte jeg,er det Isci du skal ha da?

Skrevet

ICSI her også. He he. Jeg vet nøyaktig hva du mener med ubehag av vann ja. La på meg 2-3 kg forrige runde sprøyter. Bare vann. Er ikke noe bedre denne gangen. Husker mitt første i mai/juni. Var også bekymret for overstimulering og ingen hadde fortalt meg noe som helst. Var jo understimulert så skjønte jo at jeg var i mye bedre form enn de andre som var i samme uke som meg da. He he. Men uff, ikke bare heller når alt er nytt og en ikke vet hva som er normalt. Jeg er mye roligere denne gangen. I de fleste tilfeller går jo dette veldig bra. Men forstår godt tankene dine og bekymringene dine.

Er dette 1 forsøket deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...