Gå til innhold

Hvor tidlig kan dere

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

legge ungene uten at det går ut over nattesøvnen?

Min er snart ett år, han sover fortsatt to lurer i løpet av dagen, noen ganger tre. Om han bare sover to ganger blir han tidlig trøtt og sutrete, allerede i femtiden gnir han seg i øynene og er rimelig trøtt. Nå måtte jeg legge ham før kl seks, og er litt spent på hvordan natta blir og når han våkner i morgen...

Så det jeg lurer på; hvor tidlig legger dere ungene, uten at det påvirker klokkeslettet de våkner morgenen etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 1år. trøtt tre han. fikk han til å sove da idag, så da sovnet han ikke fem om kvelden. jeg legger han halv sju hver dag og står opp med han klokka sju

Skrevet

Min er 3 da, og jeg legger han ikke før 19.00. Legger heller ikke mini på 6 mnd noe før det, men hu er oppe halve natta uansett synes jeg... :-)

Skrevet

lillemor på 13 mnd blir lagt engang mellom 1830 og 20. Sover som oftest to lurer på dagen, tilsammen 3-4 timer. Våkner engang mellom 630 og 730. Har nettopp vært på ferie og da ble det et par kvelder sent, rundt 23 siden vi bodde på hotell og gjerne villle spise middag i restauranten før vi la oss. Men hun våknet rundt kl 800 da også... Så sov hun heller litt mer på dagen etterpå. Gikk greit å legge henne tidlig dagen etter igjen. Hun er grei sånn. I kveld og i går kveld var hun skrekkelig trøtt før kl 18, men så maåtte hun ha mat og et bad, så klokka ble 19 før hun var i seng, og sov til kl 0700. Har ikke prøvd å legge henne før 18 da jeg er litt redd for fryktelig tidlig morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...