Tingeling med 2 troll Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hei.. Noen her som har 2 tette barn i samme alder? Vi fikk en sønn for en mnd siden. Men vi snakker om nå alt at vi ønsker oss en til.. Slik at vi får 2 tette barn i samme alder.. Er det noen som har det har?? Lurer litt på hvordan det er.. Om det er mye slit..
Tingeling med 2 troll Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2008 Glemte å spørre hvor mange mnd det er mellom deres??
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 dobbel glede..dobbelt så mye å gjøre =)
snartmammatil4 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 har 13 mnd mellom mine og går hjemme med begge:) Jeg syntes det er kjempemorro, og vi koser oss masse;) Klart det er slitsomt, men det er det verdt. Er ikke så ille som folk skal ha det til syntes jeg, men vi syntes ikke det var slitsomt med 1 heller da. Hvis du syntes det er pes med 1 så ville jeg ikke gått for 1 til akkurat:)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Har 2 år mellom mine gutter, og det syns jeg er en flott aldersforskjell (selvsagt - he he) Var tungt de første månedene, men nå som de er 1,5 år og 3,5 år leker de fint sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå