Gå til innhold

Lyst på 2 tette.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

 

Noen her som har 2 tette barn i samme alder? Vi fikk en sønn for en mnd siden. Men vi snakker om nå alt at vi ønsker oss en til.. Slik at vi får 2 tette barn i samme alder..

 

Er det noen som har det har?? Lurer litt på hvordan det er.. Om det er mye slit.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å spørre hvor mange mnd det er mellom deres?? :)

 

Skrevet

dobbel glede..dobbelt så mye å gjøre =)

Skrevet

har 13 mnd mellom mine og går hjemme med begge:) Jeg syntes det er kjempemorro, og vi koser oss masse;) Klart det er slitsomt, men det er det verdt. Er ikke så ille som folk skal ha det til syntes jeg, men vi syntes ikke det var slitsomt med 1 heller da. Hvis du syntes det er pes med 1 så ville jeg ikke gått for 1 til akkurat:)

Skrevet

Har 2 år mellom mine gutter, og det syns jeg er en flott aldersforskjell (selvsagt - he he)

Var tungt de første månedene, men nå som de er 1,5 år og 3,5 år leker de fint sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...