Gå til innhold

noen fra ålesund??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg bor i Ålesund, men er nordmøring;)

Termin 7 desember:)

Skrevet

Ørsta her..

Skrevet

ikkje frå bya, men skikkelig "bone" her :)

Termin i starten av februar

Skrevet

Ålesund her også.

Termin i slutten av januar.

Skrevet

Ålesund her og. Termin i slutten av Januar

Skrevet

Får henge meg på ;) med termin i midten av desember

Skrevet

så gøy :) fra sula, ej ;)) termin ca 25 februar! e lystgassen tatt vekk??? nokken som he peiling?? :) ej måå ha lystgass...;)

Skrevet

er fra vigra selv,

fikk ny termin på ul i dag 31.jan :)

Skrevet

åå har du vært på ul :) så heldig!! skal 2 sept for å prøve å se kjønn...spent som f ;o) er i uke 15 da...så håper d ikke er for tidlig. skal på MR-klinikken i vika. har ei jente fra før da, født i oktober -07 :0) så her blir d full rulle med 2 småttiser hehehe :D kjempekjekt :D vet du/dere hva du/dere får da??

Skrevet

Jeg fikk lystgass når jeg fødte i fjor høst.:)

Og har ny spire på vei nå med termin 3 feb ,så håper de har lystgass enda..he,he..:)

Skrevet

1 stor 1 liten osv, fikk du å i okt 07? :) jeg fikk 06 okt...:) så gøy da, nesten jevne unger da ;) skal ha igjen ca 25 februar denne gangen =)

Skrevet

Frå Ørsta her. Fleire ifrå Ørsta/Volda området her inne ?

Skrevet

Tror uke 15 er litt tidlig å se, hvorfor venter du ikke bare på ordinær UL et par uker senere?

Mulig de ser noe, men det er jo mer usikkert jo tidligere man er, da ville jeg heller kostet på en ekstra UL i tredje trimester.

Selv vurderer vi 3d ul på MR Klinikken ;) men syns de var litt dyre da..

Skrevet

Er fra Ålesund, men bor i Drammen.

Hvor gamle er dere da jenter?

Kjenner jeg noen av dere tro?

Skrevet

Jeg fikk ei jente den 19 okt..:) Og di tulle er født på bursdagen min ser jeg..he,he..:)

Så spennende det er flere med så tette da:)

Har en mistanke om at vi går en utfordrende tid i møte:)

Skrevet

ho trudde det var ei jente men kan jo aldri si sikkert :P

+ at hun sprellet sånn at det var vanskelig å se... hehe

artig å se.

Skrevet

Er fra Langevåg, men har flyttet til Valdres. :-) Termin 2. febr.

Skrevet

nja tar sjansen ;) vet at d ikke er sikkert at vi får se noe i uke 15, men nå vil vi gjerne ta den ul-en vi...;) der er jo en sjans for å få vite da.... ;) flere som har fått vite så tidlig. skal ta 3d ul å ;) vier litt gæærrne etter ul-er i denne familien hehe ;) sånn er d bare ;)

Skrevet

1 stor en liten osv: hehe jeg er j.... god på å time da ,) tima egentlig etter bursdagen til onkeln' men den missa vi, gitt ;) denne gangen spørs d om d klaffer på dagen til pappan ;) hadde vært litt stilig. er veffal ganske nærme...:) hehehe -TRAVELT ja... tror d ordet kommer til å få en ny betydning!! ;) snuppa vår er suuuuuuuuuuperaktiv 24/7, type sover ikke natta enda,så dette skal bli en utfordring og nye rynker til mor thihii ;) men guu så morro å, da :D *glede seg*

Skrevet

Litt utenfra Ålesund her :)

Ja, venninna mi fødte for nokre dager siden, og ho fekk lystgass, til deg som lurte ;)

Har termin 28.november eg da. :)

Venter gutt igjen! Gleder meg til å hente ned kleda frå loftet! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...