Gå til innhold

barnslig sambo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ailtså. Han har vært null interresert i gutten vi har sammen, siden han var blitt født. Han har aldri skiftet bleie nesten ikke, aldri matet han ( sier han ikke får det til) jeg tar husvask, klesvask, oppvask..ja you name it. Eneste han gjør er å jobbe, spise, drite å sove. er som en stor baby selv. Han jobber konstant. å da mener jeg KONSTANT. dag/natt. Jobber som dørvakt i helgene og har 8-10 timers skift om dagen. Så klart jeg blir sur og da blir det en del krangling. Han har aldri klart å snakke for seg, kommunikasjon er veldig vanskelig for han. i helgen sa han at han var lei og klar å jeg og min sønn måtte flytte tilbake til mine foreldre. Hva skjer? er han utbrent? deprimert? noe feiler han. Han har ikke annen dame, så lekker er han ikke ;) bare i mine øyne tror jeg.

Noen som har kjent noen med deprisjon, utbrenthet o.l?? Har lest litt på nette å han har de samme syptomene som depr osv.. Han har å sagt til sine kompiser for et par uker siden at han har fått det så bra med meg og gutten å han var lykkelig. forrige uke begynte han å bli syk, pluss at han jobbet da 8-10 timers skift. å han jobbet natt i helgen. Han har et veldig dårlig kosthold, sover veldig mye og har vanskelig for å sove om natten. han har mistet interessen for sex, meg, gutten og alt i rundt han, uten arbeidet. han elsker arbeidet sitt. så jeg tror ikke han er bare lei av meg som han sier. Håper det blir med tiden nå å at vi finner ei løsning på meklingen å forhåpentligvis så kan vi få rådgivning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...