lillebror er " forsinket" Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Han var i skikkelig daarlig form. Bare skrek og sutrett. Alt var galt!! Han hadde ikke feber, men var slov. Det legen fant ut av var at han har vondt fordi at det kommer 4 tenner samtidigt oppe!!!! Han har fra for to nede, selv om han bare er 5 mnd.
NoDoubt Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Stakkars liten:-( Litt paracet er nok ikke så dumt da...
konvall Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Huff da, ikke rart han hadde vondt. Gi ham en trøsteklem fra meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Off stakkars lille gutt. Fikk du noe smertestillende da å gi han siden han fikk så mange tenner på en gang. Får håpe det går veldig fort over da og tennene kommer gjennom slik at han slipper å ha så vondt..
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Han har faat smertestillende og det hjalp, men kun til feberen kom. Har vert oppe i 38,6, men er naa nede i 37,9 :-( Har vert en lang og slitsom dag for den lille kroppen hans, saa naa haaper vi det er bedre i morgen.
alvis Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Stakkars liten:( Gutten min fikk 3 tenner samtidigt i mai og han var også kjempedårlig. I tilegg fikk han dobbelsidig ørebetennelse. Stakkars små! God bedring til gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå