Gå til innhold

Lillebror maatte til legen i dag :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var i skikkelig daarlig form. Bare skrek og sutrett. Alt var galt!!

Han hadde ikke feber, men var slov.

 

Det legen fant ut av var at han har vondt fordi at det kommer 4 tenner samtidigt oppe!!!!

 

Han har fra for to nede, selv om han bare er 5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten:-(

Litt paracet er nok ikke så dumt da...

Skrevet

Huff da, ikke rart han hadde vondt. Gi ham en trøsteklem fra meg.

Skrevet

Off stakkars lille gutt. Fikk du noe smertestillende da å gi han siden han fikk så mange tenner på en gang. Får håpe det går veldig fort over da og tennene kommer gjennom slik at han slipper å ha så vondt..

Skrevet

Han har faat smertestillende og det hjalp, men kun til feberen kom. Har vert oppe i 38,6, men er naa nede i 37,9 :-( Har vert en lang og slitsom dag for den lille kroppen hans, saa naa haaper vi det er bedre i morgen.

Skrevet

Stakkars liten:(

Gutten min fikk 3 tenner samtidigt i mai og han var også kjempedårlig. I tilegg fikk han dobbelsidig ørebetennelse. Stakkars små!

 

God bedring til gutten din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...