Colargoll77 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Noen som kan anbefale en god sportsvogn som tar liten plass i bilen, er god å trille og hvor ungen kan ligge komfortabelt å sove? Begynner å bli lei av å drasse med meg den digre Simo-kombivogna uansett hvor jeg skal...
Slæsh84 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Vanlig vogn du mener eller når ungene er større? Jeg har Bugaboo Cameleon.. Anbefales på det sterkeste.. Den er lett å legge sammen,tar liten plass å er den letteste vogna på bare 9kg med bagvogn. Men nå vet jeg ikke om det var dette du mente eller når babyen er større å ha en annen vogn. Den har en sports del også når babyen er større... Gå på bugaboo.com (tror eg siå hette)
Colargoll77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Jenta mi er snart 5 mnd og sover fortsatt mye i vogna både når jeg triller og er ute på shopping/kafè o.l. Likevel begynner hun å bli såpass stor at hun elsker å følge med i det som skjer rundt seg. Sportsvogna til Simo kombivogna er solid ogf god, men jeg kunne tenkt meg ei (n)lettere og smidigere vogn som er bare å smette inn i bilen når vi skal på besøk eller gå på flatt gulv/dekke. Skal samtidig være litt sporty og tøff da!!! Skal sjekke ut den du har etterpå. Takk for tipset )
Barbafin Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg kan anbefale OTH Urban Jungle. Lett å slå sammen og veier lite (9kg). Dessuten er den veldig solid; Vi har flydd mye med den uten at den har blitt skadet (anbefaler vognbagen til sånt ettersom den er litt polstret). Det er en 3 hjulsvogn (luft) hvor forhjulet kan låses, så den er kjempelett å manøvrere. Småen sover dessuten godt i den. Vi kommer til å bruke den lenge.
Slæsh84 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Ang. Bugaboo Cameleon vogna: Det er denne som er "in" hos stjernene nå... Vet at Madonna har den,Christina Aguilera ol... (Se og Hør bilder...) Den er design stilig synes jeg da, og har 4hjul som jeg liker for da kan en ha styre begge veier iforh t om du vil at ungen skal kikke på deg eller ut i "verden". Å 4hjulte vogn er mer stabil i forh. til 3hjulte vogn.. Det er noen som faktisk har veltet har jeg hørt med 3hjulte vogn.. Det er lite reklamasjonsfeil på Bugaboo Cameleon har jeg forhørt meg om. (Har selv en liten baby på 3mnd...) Vogna har to store hjul bak å to små fremme, men en kan bytte ut de små fremme med noen "vinterdekk" som er litt mindre enn de store bak. Så da har en liksom en shopping vogn med de små hjulene og mer tur i skog og mark med de større... Greit å kunne ha muligheten til begge deler... Søstera mi har denne vogna også å hennes baby er nå 6mnd gammel, å hun har skiftet over til sportsdelen nå fordi hun er så nyskjerrig å liker ikke å ligge i bagvogna lenger (for kjedelig,ler) Men selvfølgelig har en hver sin smak av vogner,heldivis sier jeg, hvis ikke hadde d vært kjedelig om alle hadde like...ler.. Lykke til med vogn valget:)
Tante Bassa Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg har Simo kombivogn og har nå kjøpt Maxi Cosi sportsvogn som nr. 2 vogn. Den tar utrolig liten plass når den er slått sammen, og er veldig god å trille. Foreløpig bruker vi bilstolen på understellet, men sportsvogndelen som fulgte med vogna kan legges helt ned. http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/productdetail.aspx?id=56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå