Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen jeg ble gravid ble jeg så utrolig stressa, klarte ikke å tenke på annet, ikke studere, bekymra meg masse etc.

 

Nå er jeg gravid m nr 2 og er så mye mer avslappa, det er så deilig! Det går jo for det meste bra, og gjør det ikke det så var det vel meningen! Tror jeg kommer til å nyte dette svangerskapet mye mer enn mitt første ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner selv det at jeg er mye roligere. Klarer fint å glemme ut at jeg er gravid mens jeg er på jobb og sånn, og ikke tenker jeg konstant på MA heller. Håper jeg tar det rolig med god grunn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...