bente69;) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 I dag er det akkurat 3 uker til vi reiser 14 dager til Tyrkia(1,5 mil utenfor Alanya mot Antalys) på et all inklusive hotell. Vi skal reise sammen med et par vi møtte når vi var på ferie på Zakynthos i 2005, siden det har vi holdt kontaken *kjempe hyggelige folk* De har ei jente som er ca 2 mnd yngre enn snuppa vår ( 4 år i juni) og ei liten baby jente født i mai. Så vi teller ned til late dager med masse kos:))) Om noen vil se hvor vi skal bo, så har dere link her; http://web2.nazar.no/ineft
Bøggly Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Åhhhhhh............ Misunnerlig jeg! Håper dere får en knall-ferie, med masse sol, bading, god mat og.....ja i det hele tatt!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Ja nå ble jeg ikke lite misunnelig da!! hehe. Der så det jo bare helt fantastisk ut. Gleder meg på deres vegne. Er en kjempe fin tid å reise vekk på også syntes jeg..
ana baroma Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Og det er fem uker til vi skal ned til Tyrkia:) Skal bli skikkelig deilig! Denne gangen skal vi ha med kusinen min og familien hennes, så det blir artig. Gleder meg til morgenbad i bassenget og lange, late kvelder på terassen vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå