jentebanden Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Gå inn på stryntrappa.no, og se på modellene Fiol og Symfoni. Hvilken ville dere valgt? Det er kun snakk om rekkverket, trappa blir lik uansett. Den blir hvit, med eiketrinn, og hvite opptrinn, og eik håndlist.
hit og dit Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Rekkverket på fiol var fint, på symfoni var det hesligt
ToPrinsesser<3 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Enkelt; Fiol - for det har vi ;-)) Veldig fornøyd med den
du og jeg og vi to Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Absolutt Fiol om jeg skulle velge.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg ville nok valgt symfoni jeg da;) hehe.. Synes det er litt "kaldt" med sånn minimalistisk stil der det kun er rette streker og karmer og så videre osv Kommer jo også an på hva slags stil dere har i huset ellers.
It's all about me Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Aller best likte jeg Horisont. Men siden det ikke var et av alternativene dine må jeg gå for Fiol. Symfoni var grusom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå