Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare varsku alle som går hos privat tannleger om en ganske så frekk ting...arg,,,,,, Oppdaget tilfeldig noe jeg ikke hadde fått med meg før...Jeg har alltid betalt kontant men i dette tilfellet ba jeg om å få med meg faktura med spesifikasjon.... Da jeg kom hjem oppdaget jeg når jeg så igjennom fakturaen at på nederste linje krevde den frekke faen av en tannlege 225 kroner for å ha informert pasienten om at det er lurt å bruke munnskyllevann og tannpirkere ..... hva faen... dette vet jo alle at er bra for tennene... og jeg hørte ikke en dritt om dette utenom at han spurte om jeg brukte dette og da jeg sa ja så sa han at det var fint å høre.... og dette har han da tatt seg 225 kroner for å si .. nei fy f altså..... det vil jo si at jeg tydeligvis må ha betalt dette de andre gangene også det.... at det går ann... jeg ringte i alle fall ned å sa at jeg overhode ikke var villig til å betale for en opplysning som dette uten å være advart på forhånd om at gode råd er dyre...... iallefall så lenge jeg selv vet om at det er bra å passe på tennene... fikk beskjed om at dette var vanlig praksis hos dem og at jeg pent måtte betale og heller si ifra neste gang at jeg ikke ville høre om dette gode rådet fra tannlegen.... DET BLIR IKKE NOEN NESTE GANG HOS DEN TANNLEGEN DER NEI.........Så vær obs alle sammen på dette skurke tillegget...... hehe off sorry men må bare få ut litt frustrasjon..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det mulig.... det svaret var ikke bra,... da bør de sette opp en stor plakat.. tror jeg ville sjekket opp med noen om dette er lov jeg... er jo en del penger det er snakk om da.. fysj...

Skrevet

Fy FAEN så frekt! (Unnskyld språket, men det der er langt over grensen)

Å det svaret du fikk da!! Skjønner godt du bytter tannlege. Jeg går til privat tannlege, å skal sjekke opp om det gjelder "min" tannlege også.

Selv om jeg ikke kan drømme om at det finns flere som er så frekke.

Jeg ville ringt avisa jeg!

Skrevet

Det der hadde jeg seriøst tatt opp med forburkerombudet, hadde jeg vært deg!

Skrevet

Er det virkelig mulig???

Kan da umulig være lov dette. Hadde villet sjekket det ut med en eller annen forbrukerinstans...

Skjønner at du reagerer.

Skrevet

Ja pokker hehe.. Hadde nesten vært moro å spurt om hva det kostet for å råd om hva slags tannbørste man burde bruke og hva slags farge tannbørsten skulle hatt .... hvor mange ganger man skal pusse på hver side osv....50 kr ordet tenker jeg.....lol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...