Gå til innhold

Stjernekikkeren Gabriel


Ayla78

Anbefalte innlegg

.. har nå blitt en uke og en dag gammel. Han fikk en tøff start på livet siden han lå i occiput posterior. 40 timer brukte jeg på fødselen og lillegutt lå bare og "butta" i mot nede i bekkenet siden han lå og kikket opp, Det ble fundustrykk og tang til slutt og da han kom ut pusta han ikke. De fikk han raskt igang igjen men han var het utmatta og ble lagt i kuvøse til observasjon. 7 timer ut i livet sitt begynte han få kramper og vi ble fløyet fra Krsund til StOlav kort tid etter. Her har han nå ligget her i en uke og vi ser en ende på vårt opphold her, mest sannsynlig får vi reise hjem i morgen. Vi ble mer eller mindre forespeilet at vi kunne få en funksjonshemmet gutt fordi han hadde fått for lite okysgen på slutten av fødselen. Han har bedret seg masse de siste dagene. Han er forstattt en del slapp men har ikke flere kramper, og godt er det. Ikke noe kjekt å se barnet sitt ha det vondt.

Mr viste noe arrvev i frontallappene, men det er uvisst om han får noe men av det endam, det vil tiden vise,. Vi skal bli fulgt opp av barnelege/nevrolog så det er jo godt å vite da.

Vi har fått beskjed om a vi kan reise hjem i morra, det skal bli kjempe

deilig. Det var min fødselehistorie om verdens vakreste stjernekikker c",) Elsker gutten min, han er så fabelaktig skjønn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd ting ikke ble helt som planlagt, men gratulerer så masse med gutten din!! (fantastisk navn, ligger en Gabriel i min mage og).

Godt å se at morsfølelsen er på plass allerede etter en vanskelig uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det gikk bra! Gratulerer så masse med den lille gutten deres : )

 

Han har samme navn som min nevø - verdens skjønneste lille gutt, han smiler nesten alltid! Han er forresten ikke helt som andre barn, og det er ikke verdens undergang. Skjønner selvfølgelig at dere håper at barnet deres er friskt, men skulle han ikke være så kan jeg love at det er mye positivt i det også, selv om det ikke føles sånn umiddelbart.

 

Jeg er iallefall overbevist om at jeg ikke kjenner noen som er lykkeligere enn vår lille Gabriel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...