Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Ja da er dag 2 av Camilla sin nye tilværelse som barnehagebarn over:-) Har gått helt strålende!! I går og i dag var både jeg og David med. David gikk etter ca 1 time, Camilla hadde ikke tid til å si hadet til han engang hehe Så i dag har hun sovet ute i vognen sin, jeg la henne ned, og gikk før hun sovnet. Ikkeno problem :-) De ringte etter 1 1/2 time og sa at hun hadde våknet blid som ei sol, og var i full sving med å leke. Dro for å hente henne 13:30, da hadde hun ikke tid til å si hei, og iallefall ikke tid til å være med hjem nei! hehe Fikk masse skryt av personalet, de har nesten ikke vært med på en greiere start med noen barn....det tar jeg som et lite kompliment jeg ...men nå er jo Camilla kanskje en av de mest bedagelige ungene også så jeg har nok fått masse hjelp fra naturen sin side også :-) Så i morgen blir det nesten full dag på henne....fra 10 - 15, da skal jeg bare levere og si hadet....spennende!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Spennende med barnehagestart :-) Synes jeg ser henne fly omkring, hun er jo så god og grei så jeg tror nok dette går problemfritt. Lykke til med nesten-full dag i morgen :-)
Millapril Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Å, for en herlig barnehagestart! Skikkelig drømmebarn du har der. Det tyder jo på at hun trives godt og er trygg på omgivelsene og ikke noe er jo bedre enn det. Lykke til i morgen, det går nok kjempebra!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Godt å høre at det går så fint. Deilig for mamma tenker jeg at hun koser seg. Her er vi over den verste hylingen når vi går. Tror hun har skjønt at hun er en av de eldste og hun stortrives og koser seg veldig.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Da var 3 dagen med tilvenning i barnehagen over. Og det har gått helt superbra! I dag når jeg leverte henne så var det ute i lekeområdet, hadde tatt på henne regntøyet og gikk ut med henne. Ga henne til en av de ansatte og vinket hadet....Camilla bare smilte og vinka tilbake :-) Gikk og henta henne kl 15 og de har bare kosa seg i hele dag. Hun spiste litt lite, bare en 1/2 brødskive til lunsj og litt frukt klokka 14 men spiste godt når hun kom hjem. De ansatte skryter veldig av henne, og er overrasket over hvor bra det har gått. Det har ikke vært en eneste tåre. Det har nok helt klart vært en fordel at hun har gått hos dagmamma frem til nå, det er jeg ikke i tvil om iallefall. Så nå blir det bare spennende å se hvordan neste uke blir...David har fri, så det blir vel 09 - 14/15 tenker jeg. Ellers så må jeg si at jeg er kjempefornøyd med barnehagen så langt. Koselige ansatte og kjempesøte barn på avdeling Lilla som Camilla går i :-) GOOOOD HELG BÅDE STORE OG SMÅ KLEM
Solstråle72 Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Så flott at det har gått så greit. Er så mye greiere å gå på jobb og vite at barnet har det bra og morer seg. Slik har det vært med Tobias også. Ikke en tåre og gutten får skryt av at han er blid hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå