Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Min mann har to barn fra tidligere, sammen med en dame som oppfører seg svært dårlig mot oss (og barna sine). Hele veien har hun sabotert avtaler og gjort det meste for å kunne styre oss mest mulig. Mannen min har flere ganger innkalt til møte på familievernkontoret, hun har møtt opp og bare gjort narr av mannen min og benektet alt har sagt (som er fakta). Det verste er at hun ved en anledning fikk støtte av saksbehandler. Altså kom han ingen vei. Vi har brydd oss lite om disse nykkene, og latt ting gå sin skjeve gang. Og det har tydeligvis irritert denne heksa. For nå har hun begynt å lyve til barna om faren; om at han brukte å slå henne da de var sammen (selvsagt ikke sant), i tillegg klarer hun å manipulere ungene til å si at faren slår de også når de er her (saken er at han har tatt de hardt i armen noen ganger, dette har de fortalt moren, og snøballen er i gang...). Vi er nå drittlei hele opplegget, både mannen min og jeg. Han har nå innkalt til nytt møte (atter en gang, kommer garantert ikke noe ut av det), og så får det evt. bli mekling etter det. Rettsak har vi ikke økonomi til. Dersom ingenting fører frem og hun fortsetter å ødelegge for oss og sine egne barn, sier mannen min at han vurderer å kutte alt samværet. Så får vi fred og ro og barna slipper unna all ufreden. De blir utrygge og har det overhodet ikke bra midt oppi det hele. Er det overhodet noe man kan gjøre når "motparten" nekter all form for kommunikasjon, går inn for å være mest mulig jævlig, og saboterer det som saboteres kan? For å unngå å gå til det drastiske skrittet som mannen min nå vurderer? Vi ødelegges snart psykisk, som par og som foreldre til vårt felles barn. All energien vår brukes til dette negtive opplegget.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Huff, dette høres fælt ut...! Vi hadde også en biomor som løy i megling. Hun sa vi i et tilfelle at vi hadde nektet barnet mat en hel helg. Heldigvis hadde vi en erfaren megler som gjennomskuet hele damen og økte samværet med far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå